Zou het echt? Willen jullie een kijkje nemen in mijn fotoalbum. 1 ovulatietest van gisteren, 1 van vandaag. Ik kon tot nu toe niet zwanger worden zonder clomid omdat ik geen eisprong had, maar volgens deze testen komt die eisprong toch wel heel dichtbij nu, of ben ik nou gek geworden. Zou ik nou werkelijk binnen nu en een paar dagen een eisprong hebben zonder hormonen te slikken??????? Ik durf het bijna niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat je daar nog weleens heel goed gelijk in zou kunnen hebben. Ze zijn goed gekleurd dus als ik jou was zou ik flink gaan klussen met je partner.
Whaaaa.... kan het gewoon niet geloven... dat zou wel een heel onverwachts mooi cadeau zijn - een lijf dat werkt zoals het hoort Zo te zien op je banner kan jij ook bijna testen?
Zou inderdaad erg mooi zijn. Maar 100% zeker weten doen we het natuurlijk niet he, misschien kunnen ff meer dames het bevestigen. Ik gun je het van harte als het een echte eigen eisprong zou zijn..... Ik kan idd ook bijna testen, ben nog niet ongesteld geworden dus hier is het ook ff spannend. Wacht het nog ff een paar dagen af en anders doe ik een testje. Succes ermee.
Ohh wat spannend! Voor een eerste kindje bezig? Fingers crossed! Hopelijk op jouw test dadelijk ook 2 dikke strepen, das nog mooier dan op een ovu test En inderdaad, andere dames; mening over mijn testjes in mijn album? Wat denken jullie ervan?
Hoi Julia, Als ik af ga op de test denk ik ook dat je ei eraan zit te komen. Ben je niet onder behandeling bij een gyn? Het zou natuurlijk het mooist zijn om het met een echo bevestigd te krijgen. Maar het is "helaas" al vrijdag ook... na het weekend is het hoogstwaarschijnlijk te laat voor een echo. Ik zou maar lekker een weekendje gaan klussen. Misschien ook je temp bijhouden? Na je ei gaat je temp met ongeveer 0,2 tot 0,4 omhoog. Let wel; dan ben je al te laat met klussen, dan is je ei al geweest... Heel veel succes
Hoi Pascale, nee ik ben niet onder behandeling van een gyn. Voor mijn vorige 2 zwangerschappen wel, toen had ik geen ei en dus onder behandeling van een gyn aan de clomid. Nu is dit pas mijn eerste normale cyclus nadat ik gestopt ben met borstvoeding en ik bedacht me eens te checken of ik uit mezelf eens een ei zou hebben zonder hormonen te slikken. Het lijkt het nu wel op - erg onverwachts! Ja tempen kan ik inderdaad weer eens oppakken, ik heb dat voor mijn eerste zwangerschap een aantal maanden gedaan om een idee te krijgen van hoe en wat. Dank je wel iig voor je reactie!
hoi julia, ik vind ze er postief uitzien hoor. sensitest denk ik he. Ik gebruik ze ook en de mijne ziet er ook zo uit als de ene foto met 16 erbij. Ik zou zeggen aan de klus meis. Grtjs Nanny.
Zelf gebruik ik ook de testen van Sensitest. Ze zijn echt positief. Aankomende twee dagen even goed klussen. Hopelijk heb je over twee weken dan een positief zwangerschapstest. Gr Sam
Inderdaad, sensitest Nou, ik ben overtuigd en ga maar eens aan de slag Spannend! Dank jullie wel voor jullie berichtjes! En voor jullie natuurlijk ook veel succes!!!
hey Julia, lijkt mij idd een ei die eraan komt, veel klusplezier en hopelijk een positieve test over 2 weekjes!!