hallo meiden. vrijdag 23 april heb ik een miskraam gehad was toen 8,5 weken. ik was aan het eten en voelde plots wat lopen van onder.. ben snel naar de wc gelopen en ja hoor heel veel helder rood bloed. even later ben ik gaan douchen en verloor ik het vruchtzakje met daarin een embryo....de volgende dag geen bloed verlies meer.. had de verloskundige vrijdags al doorgegevn dat het mis was en zaterdag gebeld of ik dan toch maandag naar mn geplande intake en eggo mocht komen voor de zekerheid. maandag zijn we gaan kijken en wat denk je ZIT ER NOG EEN.... wat een geweldig gezicht was dat, verwachte een lege baarmoeder en zie een bewegend kleintje met kloppend hartje. ik ben heel blij natuurlijk ook een beetje dubbel natuurlijk want ben er ook een verloren maar de vreugde wint.... nu alleen heb ik bruin verlies af en toe en vind het dus best heel eng allenmaal en hoop dat het goed blijft gaan heeft iemand soort gelijk mee gemaakt en die weet of dat bruin verlies erg is of niet??? veel liefs een gelukkige moeder
Goh wat een verhaal en het is ook erg dubbel zo, maar toch feli met de kleine. Hopen dat het allemaal goed gaat. Ik heb het zelf niet meegemaakt en ook nooit van gehoord, maar ja soms zit het leven raar in elkaar.
Jeetje, wat dubbel zeg!! Iig van harte met je zwangerschap Ik heb hier trouwens wel vaker verhalen gelezen over een mk en toch nog zwanger zijn / blijven omdat er twee bevruchte eitjes waren en er dus bij eentje niet goed gegaan was. Maar blijft onverwacht toch super nieuws!!
hai angel bedankt he, ja raar verhaal he kan het zelf bijna amper geloven. het is dat ik nog elke dag de eggo kan bekijken en soms ook misselijk en natuurlijk moe ben. maar ik had zoveel bloed dan geloof je haast niet nog zwanger te zijn.. nu alleen dat bruine he ja ik denk dat duid op oud bloed maar het is nu al een weekje geleden dusss. zie net bij jou onder je ticker 23 weken en 5 dagen mocht je maar worden?? dat is pas verschrikkelijk.. wel mooi dat je nu weer zwangerbent het leven is echt raar soms he.. bedankt voor je reactie he xx
Gefeliciteert en inderdaad ook een beetje geconcoleert....wat een vreemd gevoel lijkt mij dat, en kan me voorstellen dat je dan erg blij bent om toch iets te zien, maar ook erg verdrietig om wat je verloren hebt... Zou zelf ook wat gespannen zijn na zo'n ervaring.
Gefeliciteerd! Ik weet hoe het voelt, hier hetzelfde mee gemaakt.. Met 6,5 week... Ik ging voor een echo na bloedverlies.. Het zag er niet goed uit en ik moest een week later terug komen.. Die zondag is het er ook afgekomen, dus die dinsdag nog voor de echo.. Ik zeg nou kijk maar of alles eruit is gekomen, want zondag is het gebeurt.. Ze kijkt en ja hoor ook nog een kloppend hartje.. Wat een wonder! Inmiddels ben ik 27,5 weken zwanger....
Ravy wat een verhaal. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik had ook zo'n verhaal. Zie link http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/188678-bam-bewust-alleenstaande-moeders-2-a-13.html en pagina 14. Dacht dat alles over was en had later een knalpositest in handen. Maar vandaag wat helderrood verlies en bruinig. Daar wordt je niet blij van en enorm onzeker. Vrijdag krijg ik mijn eerste echo. Nu maar hopen dat alles goed zit. Ravy, bruinverlies hoeft niet negatief te zijn. Ik heb gelukkig veel verhalen gelezen over bloedverlies en bruinig e.d. met allemaal na 9 maanden een prachtig gezond kindje. Aan die verhalen hou ik me dus maar een beetje vast. Maar leuk is anders. Ik wens je een fijne zwangerschap en de rest natuurlijk ook.
hoi meiden bedankt vor jullie reacties.. musicalfan ga zo jouw verhaal lezen ben benieuwd.. cheytje wat een ervaring he ik was ook zoo perplex.. heb jij na je eggo ook nog wel eens bruin verlies gehad?? want na de miskraam verloor ik helemaal geen bloed meer en nu soms een beetje bruinig afscheiding... xx
Sorry voor de late reactie... Ik was juist gewaarschuwd, dat ik nog bruin kon verliezen, vooral omdat er nog een "blauwe plek" zat, dat bloed kon of eruit komen of door mn lichaam opgenomen worden.. Dus ik was er op voorbereid, maar er is niks meer uit gekomen... Met 16 weken nog een beetje bloed verloren, maar dat was door moeilijk ontlasting....