Hebben er meer mensen door middel van een foto van hunzelf de zwangerschap aangekondigd op social media? Zo ja, wat voor soort foto?
Ik heb het niet op social media gedaan, maar wel via whatsapp aan de familie/naaste vrienden die er niet bij waren bij de aankondiging. ik heb een buikband omgedaan waar ik met stift op had geschreven: ik ben het laatste nieuws van 2013. (Zo ben ik 23.30 bij mijn schoonfamilie naar binnen gegaan) en de rest (op mijn vader en moeder na, die wisten het al eerder) heb ik daarvan een foto gestuurd. Natuurlijk kun je die tekst niet meer gebruiken hihi, maar een buikband met een tekst is misschien een idee?
Ik zag van de week op fb een foto van het oudste kindje met de tekst:"Only child, expiring (en dan de maand)"
Ik heb ook de termijnecho van 12 weken op FB gezet. En toen we wisten wat het werd, een blauw sokje met "Hello little boy" erop
hier een foto van vriendlief waarop duidelijk te zien was dat hij het boek las: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! van Kluun... daarbij getypt dat trotse papa al druk aan de studie was. leuke reacties op gehad.
Ik had 3foto's bij elkaar gezet, echo foto, de knal test en een van ons samen en dan de uitgerekende datum in het midden.
Ik had op vakantie baby slippers gekocht en dan een foto van onze slippers met de babyslippers op het strand. In het zand erbij geschreven April 2014.. Maar dat was voor FB, de familie en vrienden wisten het toen al.
T shirtje voor mijn dochter waarop stond: ik word grote zus. Maar alle naasten wisten het toen al wel!
De vriendin van mijn neef is fotograaf. Zij had er een foto gemaakt van ouders met hun zoon. Die had een boek in zijn handen waarop stond: Grote broer voor dummy's. Er leuk!
Wij hadden met carnaval een foto gemaakt met een wijnglas met sap ipv alcohol. Zaten bij een carnavalsvereniging dus viel wel op dat ik ineens overal met de auto naar toe ging, zelfs toen we eerste werden in de grote optocht! Die foto hebben we uiteindelijk op social media geplaatst! Nu zullen we het denk ik niet zo snel op social media zetten, werken bij hetzelfde bedrijf in hetzelfde team (heb een nieuwe partner) en hebben een aantal collega's op social media die al volop aan het wachten zijn... Zeggen ze ook openlijk op kantoor! Heb zelfs de vraag al gekregen of het als we zwanger zijn of gaan trouwen op de project pagina mag op Facebook! (Heb maar aangegeven dat ik dat zowiezo niet wilde en we er nog helemaal niet mee bezig zijn! 😇😉 Weten niet dat we bezig zijn overigens!
Het is een buikband, zit heel comfortabel! Ik heb hem hiervandaan; De Website voor buikbanden - ontwerp hier ook zelf - Buikbanden met tekst :: Buikband - Baktijd 403200 minuten