tijdens mijn tweede bevalling heb ik gezegd dat ze alleen ctg mochten aanleggen als ik op mijn zij mocht liggen, anders vertikte ik het. Welke gek laat een vrouw nou weeen opvangen op haar rug liggend? ze gingen er wel mee akkoord uiteindelijk iig, ik menstrueer heel zwaar en pijnlijk, ben zelfs ooit onderszocht op endo maar dat heb ik niet. Mijn eerste bevalling was volgens het boekje, probleemloos en deed niet zoveel pijn. mijn tweede bevalling was een erg pijnlijke stortbevalling.
Serieus, een lichte bevalling? Weten jullie wel zeker dat jullie bevallen zijn? Ik kan me er echt niks bij voorstellen. Ik vond mijn bevalling zooooooooo zwaar!! De artsen hadden het over een bevalling volgens het boekje, maar ik kan me vooral herinneren dat ik helse pijnen voelde. Ik heb meer dan een week niet fatsoenlijk kunnen lopen en zitten ging ook maar even. Ik dacht eerst dat alle vrouwen zich zo voelden na een bevalling.. Edit: voor mij was op mijn rug liggen ook de enige optie. Lopen, zitten en op mijn zij liggen kon niet door de pijn. Op mijn rug liggen eigenlijk ook niet, maar je moet wat Dit alle ondanks zwangerschapsyoga, verdiepen in hypnobirthing....
Wat vervelend dat je het zo ervaren hebt. Maar hier wil ik wel even op inhaken als hypnobirthing docent. Heb je de gehele cursus gevolgd of alleen in verdiept? Een hypnobirthing vereist alle aandacht een veel oefenenen oefenen oefenen ! En dan kan het echt fijner zijn
Zware menstruatie in de zin van erg veel pijn. 1e bevalling spontaan, weeënstorm binnen 80 minuten bevallen pijn ja en eerste keer dus altijd wat spannender 2e bevalling ingeleid ruim 3 uur maar een makkie die doe ik zo nog 1" keer
Ik heb me er zelf in verdiept en oefende elke dag. Helaas, het is nu toch al voorbij dus het maakt niet meer uit