Hoi het is weer bijna zover! Carnaval! Gaan jullie het vieren of juist niet? Ik geef niet zoveel om carnaval. Vroeger wel, maar het is niet meer wat het is geweest. We gaan meestal alleen naar een optocht kijken en daarna ergens wat eten. Maar dit jaar krijg ik voor/rond deze tijd een punctie en hopelijk een tp, dus me koppie staat heel ergens anders naar. Groetjes Marjo
Ik als Friezin heb niks met carnaval, Mijn tante woont in limburg, en ik ben 1 keer geweest. Niet echt mijn feest, sorry
Ik zelf heb vroeger in de jeugdprinsengroep gezeten, maar tegenwoordig vind ik er niet echt veel meer aan. Al die dronken mensen om me heen, bah. Liefs, Duveldraakje
vier het ook niet heb het vorig jaar gevierd.. en die dag erna ging het niet echt goed met me haha iets teveel rode wodka op die avond.. iedereen lachen natuurlijk behalve ik dan he haha
Hallo Muuske, wij vieren ook geen carnaval. De oudste krijgt carnaval op school en de andere 2 dit jaar voor het eerst op de peuterspeelzaal. Wel gaan we naar optochten kijken verder doen we er niets aan. Groetjes, Chantal
hoi wij geven niet veel meer om carnaval een paar jaar geleden nog wel hihi misschien dat we een middag met de kleine gaan verder denk ik niet dat we iets eraan gaan doen voor de meiden die wel gaan carnavallen veel plezier!
Inderdaad meiden die wel carnaval vieren wens ik HEEL VEEL PLEZIER! ALAAF! ALAAF! ALAAF! Groetjes Marjo
als het bij ons zou zijn dan zou ik het vieren toen ik klein was gingen we wel naar carnaval maar nu dus niet
Vroeger was ik wel fanatiek, was elke dag wel in de kroeg te vinden... (toen ik heel klein was, in het buurthuis) Sinds ik mijn vriend ken, is carnaval voor mij voorbij. Hij geeft helemaal geen klap om carnaval en ik ga ook niet alleen hossen... vriendengroep zijn ook geen carnavallers... Vorig jaar met carnaval (voor een keertje) naar Club-X gegaan, want daar was het anti-carnaval-feest ofzo... hoefden we ons ook niet als een maloot te verkleden en konden we toch gewoon lol hebben, want in alle andere discotheken is het dan alleen maar carnaval wat de klok slaat...
Ja, Lynn en ik gaan een dagje. Heb een indianenpakje voor haar. Nog wel een beetje te groot, maar dan heeft ze het lekker warm. Ben erg benieuwd wat ze ervan vindt.
Ja en als het een koude dag is (hoewel, hebben we die uberhaupt nog wel hihi!) kun je er eventueel ook nog iets onder doen. Veel plezier!
Jaaaaaaaaaa....voorheen vierden wij 5 dagen carnaval, maar sinds de kids zijn dat er meestal 2. Eva gaat dit jaar als pipi langkous en isa krijgt een lekker warm dalmatierpakje aan. Meestal zijn we met een man of 40 van de vriendengroep en daarbij komen alle kids nog. Dus reuze gezellig. Kwebbel