Panty vraag - dringend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Veertje1986, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje1986

    Veertje1986 Bekend lid

    26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Aankomende maandag ga ik trouwen. Nou wou ik gisteravond voor de laatste keer mijn trouwoutfit aanpassen om er zeker van te zijn dat het helemaal goed is zo. Schoot er meteen een enorme ladder in mijn nieuw gekochte zwangerschapspanty, helemaal van boven naar beneden. Deze kan ik nou dus wel weg gooien. Enorm balen want ik kan hier in de buurt nergens een nieuwe krijgen en online 1 bestellen gaat niet meer, is te kort dag. Zou een normale panty ook een optie zijn of knelt dat je buik toch wel erg af? Ik ben inmiddels 31 weken zwanger en heb een behoorlijke buik. Ik vraag me echt af hoe ik dit zo snel op moet gaan lossen. Normaal gesproken heb ik maat 36-38. Als ik voor een extra grote maat zou gaan, zou dit dan moeten lukken of zit het dan bij je benen te wijd? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik baal er echt van dat ik zo dom ben geweest om slechts 1 zwangerschapspanty te kopen. Ik had alleen niet verwacht dat dit zou gebeuren.
     
  2. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend. Persoonlijk zou ik hoe ver het ook is naar de stad rijden en een nieuwe zwangerschapspanty kopen, bij zit NL ondanks dat mijn buik nog niet groot is en ik niet veel ben aangekomen echt niet lekker meer. Anders zou ik checken of er een distributiecentrum van een online winkel in de buurt zit. In deze situatie zijn ze vast welwillendom te helpen. Als laatste optie wellicht van die (plak) kousen??
     
  3. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    En.... Natuurlijk van harte en geniet van jullie dag :D
     
  4. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Echt niet iemand die voor je naar de prenatal kan?
     
  5. Tulpblaadje

    Tulpblaadje Actief lid

    17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Is een hold-up panty geen idee? Kan je bij meer winkels halen.
     
  6. Jeb1983

    Jeb1983 Lid

    19 sep 2014
    83
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou gaan voor kousen ipv panty's. Heb je helemaal geen gedoe met je buik. Ik had ze destijds ook toen ik ging trouwen en ze bleven de hele dag mooi zitten, geen probleem!
    Worden gewoon bij o.a. Hema verkocht.
     
  7. Veertje1986

    Veertje1986 Bekend lid

    26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Een distributiecentrum van een online winkel zit hier helaas niet in de buurt. Als een gewone panty echt geen optie is met zo'n dikke buik, zal ik mijn uiterste best moeten doen om vandaag voor vijf uur toch nog een nieuwe zwangerschapspanty te regelen. Ik zou het anders ook niet weten. Het moet ook niet zo zijn dat mijn buik compleet afgekneld word.

    Ik heb nog nooit van een hold-up panty gehoord, maar zal eens kijken wat dat is.
     
  8. Veertje1986

    Veertje1986 Bekend lid

    26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Kousen zou als het niet anders is, inderdaad ook nog wel een idee zijn. Kan je die in dezelfde kleuren krijgen en hoe hoog komen die ongeveer? Ik zal eens even goed rond gaan kijken.
     
  9. Sarah82x

    Sarah82x Actief lid

    2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Ik zou ook voor kousen gaan. Een hold up panty is volgens mij net als corrigerend ondergoed en lijkt me niet verstandig om zoiets aan te doen...
     
  10. Roderoosjes

    Roderoosjes Fanatiek lid

    13 apr 2012
    1.117
    111
    63
    Als je een panty of hold ups gaat halen, haal dan gelijk 2 paar. Zeker op je bruiloft wil je niet dat dit gebeurt. Nog een tip: neem een tasje mee maandag met pleisters, naaigaren, paracetamol en een klein flesje nagellak (voor als je een kkleine onzichtbare ladder in je panty krijgt.

    In ieder geval heel veel plezier en geluk toegewenst!
     
  11. MamaEva86

    MamaEva86 Bekend lid

    9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Ik heb een forse buik, had normaal maat 38/40 en draag nu bijna elke dag panty's van de Hema. Gewoon zo'n pak met 4 er in, 20 den, en dan de een na grootste maat. Zit echt heerlijk!! Lekker die band hoog optrekken. Geen probleem, ruimte zat!
     
  12. Jeb1983

    Jeb1983 Lid

    19 sep 2014
    83
    0
    0
    Overijssel
    Kousen zaten bij mij gewoon tot aan m'n bovenbeen. 10cm onder je lies ongeveer. Ik heb toen witte gekocht, omdat ik dat het mooist vind bij een trouwjurk, maar je ziet er toch niets van dus ik zou me niet druk maken als ik jou was. Huidskleur is er altijd wel. Hold-ups kan ook hoor, scheelt weer dat je dan geen jarretels nodig hebt.
    Veel succes met je zoektocht en heel veel plezier maandag.
     
  13. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hold ups zijn niet corrigerend hoor, zit een rubber rand bovenaan zodat deze op je been blijft hangen, jarretel panty zonder dat je van die clips nodig hebt.
    Of idd een hele grote maat gewone panty van hema of bijv zeeman!
    Ik weet niet hoe groot je buik nu is maar mij passen ze ook nog prima. Ik draag gewoon dan maat 44/46 zou 48 ook nog wel passen denk Ik terwijl ik normaal maat 38 heb. Ben 176 met slank postuur.
    Oh en in zorg altijd dat ik minstens 2 panty's en doorzichtige nagellak bij me heb idd!

    Succes en geniet van je dag!
     
  14. Veertje1986

    Veertje1986 Bekend lid

    26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Als kousen tot aan je bovenbeen komen, zou dat een prima optie zijn. Mijn jurk komt tot net boven mijn knieën. Ik was bang dat kousen tot net onder je knieën zouden komen, maar dat is dus niet zo. Mocht het niet lukken om voor vandaag vijf uur nog een zwangerschapspanty te regelen, moeten we dat dus maar doen of hold ups of een extra grote maat panty proberen. Het moet vast wel lukken om iets te vinden wat ik maandag aan kan trekken. Bedankt voor het meedenken allemaal.
     
  15. Tulpblaadje

    Tulpblaadje Actief lid

    17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Hold-up is een kous die blijft 'plakken' op je bovenbeen. Ik vind het ideaal bij de zwangerschap omdat er dan niets over je buik zit. Bij kousen heb je jarretel nodig. Bij H&M of Hunkemöller verkopen ze het.
     
  16. jubelteen

    jubelteen Lid

    11 aug 2010
    85
    0
    0
    Je kunt een grote maat panty kopen en de achterkant( waar de 2 naden zitten) als voorkant gebruiken. Heb ik ook altijd gedaan. Zit prima!
     
  17. Me84

    Me84 Fanatiek lid

    18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik had vorige week een bruiloft en heb ook een behoorlijke buik..
    Een gewone panty ging prima van de hema..!
    Hold-up panty's van de hema zijn ook goed.. Met die rubberen rand zodat ie aan je been blijft plakken! Die had ik zelf ook aan toen ik trouwde. Heb je helemaal nergens last van (afzakken o.i.d).
    Maaaaar dan moet je geen bodylotion op doen wanneer je ze gaat dragen want anders blijven ze niet zitten.
    Een hele fijne dag gewenst!!!
     
  18. Marrie28

    Marrie28 Fanatiek lid

    27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Oh, damn, wat een ellende!
    Ik ben 1.89 dus pas sowieso geen panty's. Ik draag altijd plakkousen (hold-ups). Die van kruidvat of hema zijn al prima. Bij mij komen ze halverwege m'n dijen, maar mijn benen zijn dan ook wel erg lang ;)
    Een hele mooie dag gewenst!
     
  19. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    panty zit zoveel stretch in. Een panty in een hele grote maat anders? 50? Dat past wel om je buik en zal toch niet om je benen slobberen door de stretch.
    Ik zou de winkel bellen kijken of zij iets voor je kunnen regelen miss?? En anders iemand optrommelen die even voor je gaat rijden. Wil iemand toch wel doen? Koop er meteen twee!
    Heel veel plezier hoor geniet r van!
     
  20. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    heb je een korte rok? is een panty echt nodig?
    Ik hou er niet van en heb dan ook niets gedragen van dat alles onder mijn jurk.
     

Deel Deze Pagina