Jahoor daar zijn ze dan... Afgelopen dagen zijn mijn tepels gaan lekken Zodra er een soort druk op komt te staan heb ik 2 natte vlekken in mijn bovenstuk. Ik gebruik nu van die zoogcompressen (of hoe ze ook heten).. maar kun je er 'iets' tegen doen? Of laat de natuur zijn gang maar gaan
Zijn die zoogcompressen trouwen echt nodig of werken wattenschijfjes net zo goed? Heb erzelf nog geen last van en is mijn eerste zwangerschap, was me dat laatst af aant vragen of is het zoveel dat een wattenschijfje dat niet opneemt?
Een wattenschijfje is niet voldoende. Daarbij pluist dat ook. Een zoogcompres heeft een beschermend laagje zodat je kleding niet alsnog nat wordt als het erg gelekt heeft. Ik neem aan dat het zó door een wattenschijfje heen lekt. Ben wel blij dat ik het niet gehad heb toen ik zwanger was! Nu wel en het is erg lastig!
Ok, dat is duidelijk. Dacht dat een zoogcompres en een wattenschijfje ongeveer hetzelfde waren maar ik moet het dus meer zien als een soort van inlegkruisje?
Heb er al vanaf 24-25 weken last van, en helaas er is niks aan te doen. Gelukkig heb ik het meestal 's nachts. Zoogcompressen (spatlappen zoals wij ze al noemen ) komen me soms ook de neus uit!
joh wees blij dat het pas nu begint en dat alles werkt. ik heb er ook weer last van maar zo erg is het niet toch? heel aantrekkelijk voelde ik me toch al niet meer
hahaha, ik ga geen bv voeding geven, dusjaaa ik weet niet wat erger is, ongi of die lekkende dingen hahaha..
Ik zou geen watteschijfje gebruiken! Het kan aan je tepel blijven plakken en als je het eraf haalt kan je daarmee je tepel beschadigen!!
Je hebt ook van die schelpjes die je er overheen kunt doen die plakken dan vast aan je huid en kunnen ze niet gaan lekken. Ik had ze tijdens mijn bruiloft onder mijn jurk. Zal even kijken hoe ze heten!