2 weken aan de pil(bloed)

Discussion in 'Na de bevalling' started by Cien, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cien

Cien Lid

Dec 30, 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Hallo,

Ik ben nu alweer 2 weken aan de pil moest namelijk want ik werd maar niet ongesteld na de bevalling(keizersnee) mocht na 6 weken weer beginnen heb dat gedaan maar vandaag ineens bloed verloren.

Hebben steeds gevreeen met condoom.

Help wie kan mij helpen en te vertellen wat het is?

Groetjes Cien

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Kan een tussenbloeding/doorbraakbloeding zijn, je bent pas net bevallen dus al je hormonen zijn nog een beetje van slag. Als je het niet vertrouwd, gewoon even de ha bellen hoor.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    tussenbloeding is in de eerste maand dat e d epil gebruikt heel normaal hoor

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    beetje raar verhaal je MOET niet aan de pil om perse ongesteld te worden hoor kan soms maanden duren, en dat had ook beter geweest je hebt nu alles hormonaal door elkaar gegooid en heel het natuurlijke proces verstoord en dus zijn tussentijdse bloedingen normaal, ik zou ook mijn pil dan niet vertrouwen eigenlijk (maar dat ben ik)

Nu moet je even op de blaren zitten het had gewoon beter geweest als je een normale ongesteldheid had afgewacht (liefst 2)

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier nog steeds af en toe tussentijdse bloedingen... Net alsof de pil nu niet meer sterk genoeg is. En dat is dus 8 maanden na de bevalling...

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dan zou ik idd een andere pil vragen, al is het maar voor 3 maanden een sterkere bv en dan evt weer terug als alles "normaal" is.. want dat mag dan eigenlijk niet meer, ook oppassen met de betrouwbaarheid zeggen ze dan..

7. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb net vandaag mijn laatste pil geslikt van de eerste strip. Ben ook 'blind' begonnen 6 weken na mijn bevalling. Ook ik heb hele kleine beetjes bloedverlies. Ik wacht mn menstruatie af en daarna maar eens kijken of het nog zo is.

Ik had het trouwens ook toen ik voor het eerst met de pil begon als meisje van 16. Was ook over toen ik aan de 2e strip begon.

@Imd: als het béter zou zijn om eerst een paar cyclussen af te wachten, dan zou een huisarts én verloskundige én gynaecoloog toch niet adviseren om gewoon met de pil te starten? Geen van 3en heeft mij verteld dat het 'slecht' is.

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De huisarts geeft aan dat hij betrouwbaar is en dat ik om de bloedingen tegen te gaan, dan tijdelijk een dubbele dosis moet slikken , dus even een pilstrip erbij pakken. Maar daar heb ik niet zo'n zin in ;) dus ach.. ik rommel lekker nog even verder :)

Share This Page