Hoi allemaal Momenteel ben ik 7.5 week zwanger en ik heb op een echo al een kloppend hartje gezien. Helemaal blij natuurlijk... Nu had ik gister gemeenschap met mijn man en opeens zag ik na afloop dat we beide onder het bloed zaten. In mijn ogen was het vrij veel, hij zei dat dat wel mee viel maar dat het gewoon veel lijkt omdat het bloed vermengd is.. Op dat moment leek het rood, met afvegen was het roze en de rest van de avond heb ik ook nog wat roze bloedverlies gehad (druppeltjes met afvegen en wat hele kleine sliertjes met plassen). Nadat ik vanmorgen vroeg wakker werd weer 1 druppel lichtroze bloed en de keer erna een beetje bruinig bloed... Nu weet ik dat contactbloeding mogelijk is maar ik vroeg me af wat een normale hoeveelheid is en of ik me zorgen moet maken?
Wat moeten jullie geschrokken zijn!! Het klinkt wel als een ‘normale’ hoeveelheid met een zeer duidelijke oorzaak, dus maak je niet te veel zorgen!
Nu heb ik de hele dag nergens last van gehad en begint t nu uit t niks weer met wat lichtroze bloed.. geen pijn verder...
ik heb altijd minimaal 18-20uur nadien minimaal bruin verlies na de seks.. en geen krampen of pijn.. dus probeer ik er verder weinig aandacht aan te besteden maar ik schrik er ook elke keer van
T bloed nog steeds, zelfs heel even helder rood geweest een uurtje geleden en nu weer roze... ik ben er helemaal van in de stress, zit elke minuut zowat op de wc om te checken nog steeds niet echt buikpijn,wel een beetje maar dat heb ik de hele week al een klein beetje..
Vannacht 1 keer wezen plassen toen was het roze bloed, niks gelekt in bed verder maar toen ik vanmorgen weer wat gelopen en bezig geweest was begon het weer rood te bloeden.. het stroomt er nog steeds niet echt uit maar zijn wel echt rode druppels.. Pfffff heb geen oog dicht gedaan, de kans is vrij groot dat dit mis is denk ik hè?
Hoeft niet hoor! Ik heb deze zwangerschap 3 keer een flinke (stroomde eruit) bloeding gehad met krampjes en stolseltjes.... en bij de vorige zwangerschap tot 15 weken bruin/roze bloedverlies ...... alles is goed gekomen en een hematoom was de schuldige. Bel de vk, ik mocht dan altijd voor een echo komen!
@Sylvanaaa bellen.. ik had vannacht onverklaarbaar ineens bloedverlies.. liep gewoon weg toen ik naar de wc ging.. hele nacht in de rats gelegen, en inmiddels wel gestopt sinds enkele uren maar heb wel gebeld met de vk. Ik mag gelukkig langskomen, dus mijn advies. bel aub.. zorg dat je zelf niet zo lang in onzekerheid zit..
@Springboon dat is ook schrikken! Kijken ze dan met een echo? @elliepellie dat geeft weer wat hoop.. Heb net gebeld en ze zei dat ik mag komen voor een echo maar dat als het daar er goed op uitziet dat dat nog niet alles zegt omdat het net zo goed een voorteken kan zijn dat het mis aan het gaan is maar dat het er nu nog goed uitziet op de echo.... maar dat het 2 kanten op kan gaan.. nog niks mee opgeschoten dus
Helaas.... net de echo gehad en het vruchtje is een week geleden al gestopt met groeien... Ben er kalmer onder dan gedacht maar vind het wel echt een naar idee dat er nu een dood vruchtje in mij zit nog....
ach jeetje, wat verdrietig!! Wat zal je je naar voelen. Dikke knuffel en sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je lichaam snel zelf het vruchtje afstoot en je het kan gaan afsluiten. Verwen jezelf maar een beetje en hou je taai!