Bloedverlies laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xDelicious, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Hoi, ik ben nu 33 weken zwanger en heb weer last van bloedverlies. Ik heb dit bij 30 weken ongeveer ook gehad en moest toen voor controle naar het ziekenhuis. Uiteindelijk bleek alles in orde te zijn, geen blaasontsteking en geen oorzaak waar het bloed vandaan kwam. Dit was toen 1 keer voorgekomen tijdens het plassen.
    Vandaag heb ik er plots ook last van. Het is alleen niet bij 1 plasje gebleven maar inmiddels al bij 4. Het is ook letterlijk alleen tijdens het plassen.
    De verloskundige heeft gezegd dat ik morgen even mijn urine moet laten testen of ik toch misschien een blaasontsteking heb. Ik heb verder nergens last van.

Zijn er meerderen die hier last van hebben gehad rond deze periode? En is er toen wel een oorzaak voor gevonden?

2. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Hier nog niet in mijn derde trimester, maar al vanaf week 19 op en af bloedverlies. Inmiddels 27 weken en nog regelmatig roze verlies. En inderdaad iedere keer extra naar het ziekenhuis. Bij mij konden ze eerst geen oorzaak vinden en wat ze nu vermoeden is dat het aan de buitenkant van de baarmoedermond wegkomt.
    Gelukkig iedere keer onschuldig, maar het is toch wel schrikken.

Hopelijk stopt het weer en kun je je zwangerschap verder nog genieten tot een week of 40. Succes ermee.

3. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Inderdaad schrikken ja, vooral bij 19 weken ! Gelukkig niks ernstigs nee.
    Bij mijn ziekenhuisbezoekje hadden ze veel onderzoekjes gedaan, ook met een eendenbek gekeken, kweekjes afgenomen etc.
    Zojuist weer even gecheckt, heb geen bloedverlies meer maar het is nu bruin. Waarschijnlijk toch een blaasontsteking geloof ik.

Dankjewel! Jij ook succes met de zwangerschap en hopen dat alles goed komt :)

4. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Die vele onderzoekjes ken ik ja, het complete circus wordt iedere keer uit de kast gehaald. Hopelijk dat het toch van een blaasontsteking afkomt.

We gaan er gewoon voor dat het bij ons beide goed komt.

xDelicious vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina