Zwart bultje?wie weet wat het is?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smokey11, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    hoi meiden,

Misschien een rare vraag maar ik heb dit ook niet gehad tijdens mijn eerste zwangerschap maar ik heb een aantal weken geleden op een schaamlip een soort “bultje” ontdekt waar een soort zwart puntje op zit. Het is ook gevoelig.
    Nu een aantal weken is dat bultje wel minder geworden al zie je het zwarte stipje nog maar vaagjes verdwijnen.

Nu kwam ik er gister achter dat ik weer een nieuw bultje heb maar dan op de andere kant en ook deze ziet het er hetzelfde uit en is dus “ineens” ontstaan.

Ik weet dag ik het de HA of VK zou moeten vragen maar de drempel is hier toch wat lager
    Preutse muts ben ik he Haha.....

2. louan

louan Niet meer actief

Mee eter misschien?

3. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Nee het ziet er meer uit als een soort bloedplaatje zeg maar

4. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Kan het geen ingegroeid haarzakje zijn? Dat zijn ook zwarte puntjes

5. momim

momim Niet meer actief

of een spatader? Die kun je daar tijdens de zwangerschap krijgen...

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Klinkt als een spatader

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik dacht ook misschien een ontstoken haarzakje? Klinkt vies maar haarzakjes of mee eters zou je kunnen uitknijpen. Is het weg!
    Maar wellicht een spatader idd. Je zou bij twijfel altijd een arts kunnen vragen. Die vinden echt niks raar!!

8. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Nooit geweten dat je die ook daar kon krijgen

9. Cuddy

Cuddy Lid

25 jul 2017
    69
    32
    18
    Vrouw
    Dit heb ik heel toevallig ook gehad een paar weken terug, en ben daar toen mee naar de huisarts gegaan (tijdens het proces van zwanger worden al zo vaak inwendig onderzoek gehad dat ik alle schaamte voorbij ben ;) )
    Het begon bij mij als een zwart puntje dat steeds groter werd, en als ik heel goed keek zag ik dat t een soort van bloedblaartje was.

Huisarts vertelde me dat het een angioompje was (klein bloedvatgezwel, compleet onschuldig). Komt vaker voor bij zwangere vrouwen ivm de stuwing down there. Trekt vanzelf weer weg :)

Deel Deze Pagina