zwart gat, heb je dat ook weleens?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb een crazy drukke week gehad, vandaag uitvoering kerstspel gedaan en nu zou ik eigenlijk voldaan op de bank moeten zitten, maar ik ben eigenlijk meer een beetje verdrietig! En niet dat het tegengevallen is, maar ik had er zo naar toe geleefd. Ik kan ook niet echt blij worden van het idee van vakantie ofzo... (of kerst, bleh!)
    Heb ik nou last van mn hormonen? Ik snap even niks meer van mezelf...

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

haha.. ik hoop het niet, want anders zou ik ook zwanger moeten zijn! Ik heb ook zo,n baaldag, met alles erop en eraan.... En ik lijk me er ook niet overheen te kunnen zetten... Misschien trouwens toch wel hormonen, want de rode duivels komen mij binnenkort weer een bezoekje brengen 8)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ah... ja. Anti-climax! Ik ken het gevoel helemaal. Dan ben ik bv. een weekend vrij... word ik hardstikke gestresst en depri.

Je hebt vast een beetje teveel op je bordje, gooi daar de hormonen bij en daar gaan de tranen...

Heb je wel vakantie nu?

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

herkenbaar hoor, kunnen best de hormonen zijn, in combinatie met de stress van een drukke week.

heb het vaak als ik een drukke dag heb gehad, dan kan ik eindelijk gaan zitten en blijf ik door het huis heen rennen omdat ik gewoon de rust niet kan vinden omdat ik moeite heb om uit die drukte te stappen.
    gaat wel weer over hoor, tegen de tijd dat het kerst is kun je alsnog gaan genieten!

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Je moet dit, je moet dat, je moet zus, je moet zo....

Normaal vond ik de feestdagen altijd heel leuk, maar tegenwoordig niet meer. Je moet van alles en kan niets zelf bepalen. Doe je dat wel, dan word je zowat onterft!

Ik snap heel goed wat je bedoeld en ik ben niet zwanger (althans, volgens mij niet :D )

6. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik heb het ook hoor, echt rot is dat. Zijn niet de hormonen hoor. of ik moet ook zwanger blijken te zijn :p

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup zeer herkenbaar!
    Vraag me soms wel eens af of ik me er teveel bij had voorgesteld of verwachtingen had die te hoog waren ofzo.
    Weet t niet maar had dat bvb met Wendy's eerste verjaardag.
    En met dagjes uit soms. Probeer me nu vooral geen voorstelling meer te maken van de speciale dagen en gewoon maar af te wachten wat er komt. Kijken of dat helpt...

8. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik heb dat ook weleens! Vooral nu, de auto is net kapot gegaan (koppakking is kapot, ben geen techneut maar weet toevallig dat dat een duur grapje is), en god weet wat nog meer er kapot is aan die auto! Mijn nieuwe telefoon zou eigenlijkv andaag worden afgeleverd en die kwam niet door een of andere fout van hun! En mijn huidige telefoon is echt heel kapot.. Heb vakantie vanaf vandaag maar voel me eerder leeg dan dat ik zin heb in de aankomende 2weken. Heb echt zoiets van wat moet ik nu in 2weken gaan doen?

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou mijn zwarte gat is nog niet over.
    Ik voel me gewoon verdrietig en doe alles op de automatische piloot. Ik doe bewust dingetjes waar ik normaal van kan genieten, maar het lukt niet.
    En onze auto wilde zojuist ook niet starten, dus nu heb ik helemaal het gevoel dat ik thuis moet blijven, terwijl ik niks van plan was...

Deel Deze Pagina