zelf luier losmaken, tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaylen, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nou we hebben hier weer iets nieuws met madammeke,
    ze maakt haar eigen luiers los, en ze vindt het geweldig :D

hoe voorkom je dat? nu speelt ze nog niet met haar poep maar dat is natuurlijk wel de volgende stap.

ze is er echt heel slim in, de eerste paar keer dacht ik nog dat ik haar luier niet goed had vastgemaakt, alleen laatst deed ze het dus terwijl ze op de commode lag, ik deed de luier dicht en zij maakte hem meteen weer los met 2 handjes tegelijk en een grote grijns, het werd echt een soort wedstrijdje want ik moest haar handjes vasthouden met 1 hand en met de andere snel het rompertje over de luier heen doen.

net lag ze dus weer met luier open in bed terwijl ze gewoon een rompertje eroverheen heeft.;)

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Ik heb geen ervaring, want mijn dochters doen dit niet. Maar een onderbroek eroverheen doen. Of een broek / maillot onder / over de romper met slapen??? Dit is het eerste wat me te binnen schiet

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    in een slaapzakje in bed?

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Haha... wij hebben dat hier ook gehad... ze kleedde zich helemaal uit. Werkelijk alles geprobeerd, en als noodoplossing: Brede tape over de luier heen (en dan de uiteinden aan de achterkant natuurlijk he, anders halen ze de tape eraf). Het werkte wel (alleen 's ochtends moet je de schaar erbij halen)... haha!

Jouw dochter is er trouwens wel erg vroeg bij dan!

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

slaapzakje is wel een goeie, dat ik daar niet aan gedacht heb!
    ze slaapt alleen minder goed met een slaapzakje momenteel dus vandaar dat we dat even hebben gelaten voor wat het is.

maillot is ook nog te proberen.

het is echt zo´n frummelkontje, ze frummelt aan alles net zolang tot het loslaat.

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja met dat soort dingen wel maar omdraaien? ho maar! kruipen? nee niet voor haar, hihi!!

ze is wel heel goed met haar oog- handcoordinatie inderdaad.

tape, hahaha :D

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Die dochter van jou is er snel mee zeg! Dochter doet het ook vanaf dat ze 1,5 is. Ze kleedt zichzelf uit en ook haar luier trekt ze uit. Ze heeft 1x in bed gepoept toen. Als we haar overdag in bed stopten deed ze het ook altijd, `s avonds gelukkig niet. Dochter doet overdag ook vaak, maar niet als ze een poep luier heeft. Ze gaat ook al op het potje dus nu is het niet meer zo erg, hooguit een beetje raar zo`n blote dame midden op de dag...

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

er staat me nog wat te wachten lees ik, hahah! :D

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft ook zo'n fase gehad van Uitkleden! Maar kreeg zijn slaapzak toen ook uit haha. Elke ochtend kwam ik bij hem en had hij alweer een striptease opgevoerd in zijn bedje. Inm. is deze fase weer voorbij en blijven de kleren en de luiers aan haha. Heb zo verder geen tips voor je, ja een slaapzak en krijgt ze die ook uit dan de slaapzak achterstevoren aan doen! Offe een rol zeer goed plakkende tape om de sluiting van de luier haha ;)

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Luier andersom aan doen? Dus met sluiting achter.....

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

maillot heeft gewerkt! bedankt :)

Deel Deze Pagina