Zelf feest geven.

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle1209, 10 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Hoihoi

Ik ben bijna 12.5 jaar getrouwd, tijd voor een feestje!
    Nu hebben we een zaaltje afgehuurd tot 1 uur snachts maarrrr...iedereen die op onze kinderen kan letten is uitgenodigd natuurlijk ...

Onze kinderen zijn 2 en 4. Kan ze moeilijk meenemen tot 1 uur..ofja..hoe hebben jullie zoiets opgelost?

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.719
    113
    Een oppas geregeld. Een meisje van 17 die we via via kennen.
    Ik zou dus even navraag doen bij bekenden uit de buurt welke oppas zij hebben.

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Oppas regenen zou ik doen. Geen mesje van rond 17'jaar in de buurt wonen?

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou ze niet bij een vreemde oppas laten, dus zou ze in dat geval gewoon meenemen. Campingbedjes mee, en hopen dat ze daar lekker slapen.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Twee opties: meenemen of oppas regelen. Bijv een tienerdochter van iemand die je kent.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik zou ze niet meenemen, heb ik ook wel eens gedaan en dan heb je geen rustig feest.

Vraag rond in de buurt, laat de nieuwe oppas eens langs komen voor die tijd zodat de kinderen kunnen wennen....altijd handig, een extra oppas adresje erbij.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oppas regelen. Als je die nu regelt kan ze voor het feest al een paar keer komen 'proef' oppassen.

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Wat voor feest was je van plan? Komt er een bandje? Of is het meer een simpel zaaltje. Waar je zelf voor je hapjes en drankjes zorgt.

Ik zal vooraf vragen aan bijv je ouders of ze de kinderen willen meenemen naar hun of jullie huis later op de avond. Als de kinderen het niet meer trekken. En natuurlijk laat de kinderen een middagdutje laten doen. Zo feest is voor hun ook leuk!
    Laat trouwens ook de kinderen vd gasten komen, maak een kinderboek. Desnoods vraag je iemand, die de kinderen vermaakt.

Deel Deze Pagina