na de zwangerschap heb ik een pigmentgekregen in mijn gezicht en stoor me er toch best een beetje aan. Zijn er goeie crèmes die dit lichter maken en zo ja welke? Iemand ervaring hier mee?
Hoelang geleden ben je bevallen ? Hier verdween het pas een half jaar na de bevalling. Nu opnieuw zwanger en heb het helaas weer.
Ik heb er ook last van.... ALLES geprobeerd.. naar huidtherapeut geweest en die zegt: je moet er mee leren leven. Als het na of tijdens zwangerschap ontstaat is het vaak melasma, waar niks aan te doen is. Ik ben al heel veel geld kwijt aan producten dus zou jezelf dat besparen........
Via de dermatoloog kan je Hydrochinon krijgen, dat is een bleekcreme en daarnaast goed insmeren om de 2a3 uur met factor 50 das het enige wat helpt... andere middeltjes werken helaas niet of je zou camouflage therapie kunnen overwegen bij een huidtherapeute maar daar gaat het niet mee weg dat is echt puur om te camoufleren
Ik heb ook nog steeds een rare streep/vlek en inmiddels anderhalf jaar verder. Denk dat het niet meer weg gaat, gelukkig valt het alleen echt op als ik wat bruiner word. Als je werkzame tips krijgt hoor ik ze graag