Wat was jouw "genietmoment" van de dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door ukkie1985, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik merk dat ik er af en toe door de gebroken nachten er een beetje doorheen zit. Nu kunnen er tig redenen zijn om er even doorheen te zitten dus misschien is het leuk om hier je "genietmoment" van de dag te delen.

Ik zal zelf beginnen;

Vandaag een heerlijke warme douche genomen van 20 minuten.
    M'n dochtertje die vandaag voor het eerst een speeltje vast pakte.

2. lies276

lies276 Niet meer actief

manlief en ik zijn gistermiddag vertrokken om een dag/ nacht even zonder kids op pad te zijn en heerlijk uit te slapen.
    mijn genietmoment was toen ik de kinderen weer op ging halen!
    heerlijk om even bij te tanken, maar nóg fijner om weer thuis te komen!!!!:D

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn jongste van 8 mnd die aan het schaterlachen was om zijn zus van 2,8 jaar toen ze sprong op de bank :) Zooooo schattig.

4. Within

Within Niet meer actief

Dat de kat, die 2 jaar geleden nog heel erg schuw was en niks van mensen moest hebben, bij me op mijn buik kwam liggen knuffelen.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    M'n zoontje die naast me kwam zitten, me aankeek en fluisterend 'mama' zei en me daarna lachend aankeek. Smeltmomentje ;)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter die vandaag zei dat ik er zo mooi uitzag.

En vanavond toen alles in bed lag en ik ff lekker een bakkie kon gaan drinken met een stuk chocolade.

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat ons kleine reusje in de box was geklommen via een stoel, mobiel aan gezeten en er heerlijk onder is gaan liggen kijken!

Normaal kan ze niet stil zitten, totaal niet maar ze heeft toch 5a10 minuten liggen kijken:D

8. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Thuis komen na 15 kilometer gewandeld te hebben en mijn vriend ging koken!:)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Vader en dochter samen druk het Hello Kitty duplo kasteel aan het opbouwen. Te schattig :)

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dat mijn oudste steeds beter leert praten en hij bij het naar bed brengen zei: `en ik hou ook van jou mama` (nadat ik zei Ik hou van je! Dat zeg ik elke avond)

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Nadat hij voor het eerst had gelogeerd bij opa en oma hem weer ophalen :D

12. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier de afgelopen 3 weken een rollercoaster geweest en mijn man en ik hadden maar 3 uur slaap hooguit per nacht...+ ziekenhuisopname etc..
    Uiteindelijk besloten de kleine man naar opa en oma te brengen voor 1 nachtje, huisarts die zei dat we het nu echt moesten doen omdat mijn man zich bijna kapot had gereden tegen de vangrail van de week door slaaptekort en piekeren... maar wat was ik blij en gelukkig toen ik zijn snoetje vanmorgen weer zag en hij reageerde op onze stemmen!!!

Btw voor de kleine G.ijs was het een topnachtje!!! Lekker vertroeteld en heerlijk geslapen :D

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    t blije bekkie van mijn meisje met haar sint kadootjes

14. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Meerdere vandaag!

Mijn dochter van 2 die vandaag voor het eerst 1,5 uur lang nonstop met haar Sinterklaascadeautjes heeft gespeeld. Normaal gesproken kan ze zichzelf ca. 10 minuutjes vermaken :p

En vanavond toen we met zn drietjes (papa, mama en dochter) in ons bed gingen liggen om verhaaltjes voor te lezen, zo lekker knus :D
    Ik bracht haar daarna naar bed, gaf haar een kus en zei 'ik vind je lief, kleine beer' waarop ze met mijn haar speelde en zei 'ik vind jou ook lief, mama beer'. *smelt*

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mn zoontje (20mnd) die heel de dag bij opa en oma was omdat ik ziek bent

Toen hij thuis gebracht werd kwam hij naar me toe gerend mama mama mama .... Smelt!!

16. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Die blije snoetjes van de kinderen! Ze zijn zo blij met hun sint cadeautjes! Daar heb ik echt van genoten. En morgen weer waarschijnlijk als ze er weer mee kunnen spelen.

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vandaag.. oh, uitslapen en de hele dag in pyjama rondlopen met zoon en dochter ook in pyjama en beide kinderen die genieten van de spullen die ze van Sint gekregen hebben.

Gisteren.. mijn dochtertje van 2,5 die ongestoord, heel rustig haar kadoos uitpakt en geniet van alles wat ze krijgt. Eerst speelt met de pop, daarna pas weer iets gaat uitpakken etc... En later op de avond heel lief komt vragen of ze de trommel mee naar huis mag nemen (we zijn bij opa en oma).. Ja lieverd, alles mag mee naar huis! Je had dat gezicht moeten zien.. zo blij!
    Erg lief

18. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Het giebelen van Benjamin als ie zijn luier weer vol heeft gepoept. Vindt ie echt dikke lol haha :p...

Oh en de spare ribs van vanaaf.. goddelijk waren die!

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Om te zien hoe blij onze dochter was met haar nieuwe speelgoed :)

en dochters snoetje nadat ze was uitgegleden in een modderplas tijdens een boswandeling . Ze vond het zó grappig! :D

En eerlijk, nu ook even genieten omdat ze op bed ligt... Rust!

20. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    -Gisteravond 50 euro verdiend met een avondje oppassen! Een lekkere sint-bonus haha :D
    -Lekkere kruidnootjes met truffel op
    - Heerlijk uitgeslapen
    - Oom en tante die onverwacht langskwamen!

Deel Deze Pagina