weten jullie een fatsoenlijk en goedkoop zwart wasmiddel?? ik heb nou een wasmiddel dat blijkt maar stinken dus dringend toe aan iets anders haha
Oh dat is niet duur, vind ik ook wel een idee. Maar hebben jullie het idee dat het echt werkt? En wassen jullie altijd een aparte zwarte was maar allemaal zwarte dingen?
Ik heb altijd die van fleuril dacht ik maar soms heb ik weinig zin om nog te supermarkt in te lopen en neem ik die van de action mee mocht ik daar wezen, ook welleens die van de aldi, die is ook wel goed. maar meestal heb ik fleuril.. was trouwens zwart/donker apart ja...maar dus ook jeans bij de zwarte was. als het maar donker is.
Ik gebruik Robijn Black Velvet of Dreft voor de zwarte was. Ik vind de Fleuril niet zo prettig ruiken. Die van de LIDL is ook als beste getest bij Kassa geloof ik.
Ik heb die van Dreft. Was niet altijd alle zwart apart. Dit wasmiddel gebruik ik dan eigenlijk alleen als ik dat wel doe.
ik gebruik op dit moment AH eigen merk donkere was. Ik vind hem heel lekker ruiken. ik was donker/zwart/jeans samen.
Ik gebruik die van de Lidl en was mijn donkere was altijd apart. Spijkerbroeken blijven mooier als je ze met donker wasmiddel wast.
Ik heb die van de liddl maar ben er dus totaal niet over te spreken... de was is wel schoon maar ik vind um echt niet lekker ruiken.. kan misschien anders maar wasverzwachter gaan gebruiken of heel veel andere gaan testen haha
Zelf gebruik ik altijd gewoon donker wasmiddel, maar kreeg van mijn moeder een keer plus markt wasmiddel voor de zwarte was (Zat in zo'n spaar pakket) en die vond ik erg fijn.
Heb ook alle wasmiddelen van de Lidl en ook de wasverzachter. Bevalt me tot dusver prima. Misschien moet je er anders een ander merk wasverzachter bij gebruiken? Bij voorbeeld Robijn of Lenor. Die ruiken allebei lekker.
Hier komt de tip voor de beste en verreweg de goedkoopste: schoonmaakazijn voor de zwarte was! Ik heb dat overgenomen van mijn moeder en het werkt gewoon het beste. Zwart blijft echt zwart. En je zou denken dat het stinkt, maar dat is dus echt niet zo! Ik ben wel benieuwd of er hier meer meiden zijn die dit gebruiken voor de zwarte was.
Ik wil ook een zwart wasmiddel proberen. Ik heb altijd veel zwarte was, draag zelf altijd alles zwart. Is er nu echt een verschil tussen zwart wasmiddel en een kleur wasmiddel?
Ik gebruik ook azijn, maar bij alle wassen die ik doe! Het is een stuk beter voor je wasmachine (ivm kalkaanslag) en je kleding blijft er beter bij. En het ruikt frisser. ( haha dat geloof je haast niet) Maar azijn ruik je echt niet meer hoor, je wasmachine spoelt dat helemaal schoon.
Hier Robijn black velvet klein en krachtig icm de witte Robijn wasverzachter. Ruikt heerlijk! Ik gebruik een apart wasmiddel voor donkere was, bonte was en witte was.