Zijn van die Napoleon zwart/wit ballen slecht voor je als je zwanger bent? Geloof dat ik verslaafd ben! Op mijn werk hebben we een schaal met zoveel van die dingen..
Ik weet het niet.. heb weleens iets gelezen over een soort extract wat in drop voorkomt.. en aangezien dit toch ook een soort drop is? Achh.. ik weet het ook niet.. Ze zijn gewoon lekker!
ik ben helemaal gek op zwart witjes zijn die hetzelfde? drop is alleen slecht voor je als je een te hoge bloeddruk hebt. maar het gaat niet zo zeer om het zout wat er in zit maar om het zoethoutwortelextract omdat je daar vocht van kan vast houden. groetjes joyce
hmmm ik was net van me verslaving af maar het water loopt me nu weer in de mond. je kunt het eten als je geen hoge bloedruk hebt hoor, natuurlijk geen helle zak maar een paar per dag moet kunnen hoor
Ik zou er maar voorzichtig mee zijn. Dat zoethoutwortelextract is misschien niet goed, maar zout ook niet. En ze zijn natuurlijk wel echt lekker zout. O het water loopt me in de mond als ik er aan denk, want ik vind ze ook erg lekker. Maar ik zou er mee uitkijken. Een hoge bloeddruk is ook niet alles. x Linda
Ik ben verslaafd aan salmiaklollies MMMMM heerlijk. Ik probeer het te beperken tot 1 per dag (of zelfs soms een dag niet, zoals gisteren, dan mag ik er vandaag weer 1extra hahaha)