Hallo, Morgen gaan we onze puppy halen ( jack russel, teefje). Maar we hebben nog geen naam. Alle namen wat ik leuk vind, vindt mijn vriend weer niet leuk. ( Al mag ik meer beslissen als hem haha) Weten jullie een naam voor dit schatje?
ow leuk dit vind ik altijd leuke topics. nou komt ie lara samba lotte pebbles beckie bonnie pippi lotte tessel nora lizzy roxan pipa becky
Onze Jack heet Rocky (wordt vaak Rocks), onze Bull Poemba. Vrienden hebben een beagle en die heet Kaj. Vind ik ook een erg leuke naam. Of Tidor, Timon, Joy, Max etc. Wel even laten weten wat het nou wordt hè . Veel plezier met jullie pup.
O wat een poepie!!!!!!! - Missy - Lira - Lana - Kira - Flow - JACKY!!!! Misschien is deze site een goede tip voor je?! Hondennamen
Ik wilde net reageren met deze naam, vind het een leuke naam voor een hond. Vrouwelijk maar niet te truttig.
Wat een schatje Ik heb geen hond maar ik vind de namen Lady, Misty, Lara, Nala (lion king ) en desa leuk
Wat grappig, ik dacht origineel te zijn met mijn naam... Diva..zie ik dat 2 meiden boven me ook al Diva hebben gezegd.. Ik vind het zo een schatje, met zo een Diva uitstraling hahahahaha
Lees nu dat het een teefje is . Tja dan heb je niets aan mijn bovenstaande suggesties, maar er zijn al leuke namen genoemd.
Haha heb 2 katten gehad, 1 heette Diva, ander Noomi Daarna nog 2 en die hadden de namen : Pip & Fem. Had voor de hond dit lijstje: Fenna Lana Shanna Yazz Juul(ke) En de naam is nu geworden: Jenna. Die vind ik wel leuk en mijn vriend ook, dus gelukkig een akkoord haha. Bedankt voor alle tips dames! Zaten hele leuke tussen ( vond ik dan, mn vriend die is kieskeurig haha)
Mijn katten heten Ginger,Saar,Evy.. Misschien vind je 1 van die namen leuk? Verder vind ik Luna ook een leuke naam.
mijn mooie bullenmeisjes heten quendin en faith en andere dameshonden die ik ken heten lizzy, rose en whoopy misschien dat je dat leuke namen vind.