aankijken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranbroek, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranbroek

    16 jun 2010
    10
    0
    0
    Nou is mijn zoonje een maand oud, en kijkt me nog niet aan of als ik tegen hem praat dan reageerd hij niet.
    Terwijl z'n gehoortest goed was.
    Soms maak ik me daar een beetje zorgen over.:(
     
  2. Superjollie

    Superjollie Fanatiek lid

    13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Mijn zoon is inmiddels 4 maanden. Hij begon pas met een maand of 2 echt oogcontact te maken. En nog steeds doet hij dit niet bij iedereen, tot grote frustratie van mijn schoonouders...:p
    Hij maakt nu goed contact, maar vooral met mensen die hij regelmatig ziet.
     
  3. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Had mijn zoontje ook, bij 2 mnd ging dit komen. Ik maakte me ook zorgen maar kwam toen vanzelf. Hij heeft in stuit gelegen en met zijn hoofdje er naar achteren geleund dus keek hij constant achter zich
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn zoontje kijkt ons vaak nog niet aan hoor, vooral niet als hij moe word. Gelukkig reageert ie sóms wel. Zijn gehoor links is nog even afwachten. We moeten (na 3 negatieve gehoortests) door naar het VU in a'dam.
     
  5. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    1 maand is nog wel erg jong hoor.
     
  6. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ze zien dan toch ook nog niet zo scherp, of kunnen slecht focussen.. er was wat mee..
     
  7. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    mijn dochter was 3 maand toen ze dat nog niet deed !!! ze begonnen hier al over autisme,

    ook omdat ze totaal niet wou lachen e.d. pff jeetje wat heb ik mij zorgen gemaakt.

    ze was een maand tevroeg en die extra maand wouden ze haar dan wel geven. met 4 maand moest ze echt reactie geven.

    we liepen het cb nog niet uit of ze begon met lachen en reageren.

    ik zou me nog geen zorgen maken bij een maand oud.
     
  8. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    was hier hetzelfde, is ook helemaal goedgekomen nu lacht ze naar iedereen die haar aankijkt..
     

Deel Deze Pagina