Nou is mijn zoonje een maand oud, en kijkt me nog niet aan of als ik tegen hem praat dan reageerd hij niet. Terwijl z'n gehoortest goed was. Soms maak ik me daar een beetje zorgen over.
Mijn zoon is inmiddels 4 maanden. Hij begon pas met een maand of 2 echt oogcontact te maken. En nog steeds doet hij dit niet bij iedereen, tot grote frustratie van mijn schoonouders... Hij maakt nu goed contact, maar vooral met mensen die hij regelmatig ziet.
Had mijn zoontje ook, bij 2 mnd ging dit komen. Ik maakte me ook zorgen maar kwam toen vanzelf. Hij heeft in stuit gelegen en met zijn hoofdje er naar achteren geleund dus keek hij constant achter zich
Mijn zoontje kijkt ons vaak nog niet aan hoor, vooral niet als hij moe word. Gelukkig reageert ie sóms wel. Zijn gehoor links is nog even afwachten. We moeten (na 3 negatieve gehoortests) door naar het VU in a'dam.
mijn dochter was 3 maand toen ze dat nog niet deed !!! ze begonnen hier al over autisme, ook omdat ze totaal niet wou lachen e.d. pff jeetje wat heb ik mij zorgen gemaakt. ze was een maand tevroeg en die extra maand wouden ze haar dan wel geven. met 4 maand moest ze echt reactie geven. we liepen het cb nog niet uit of ze begon met lachen en reageren. ik zou me nog geen zorgen maken bij een maand oud.