weight watchers aankondiging....

Discussie in 'Over deze site' gestart door BabeBabe, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Het ligt misschien aan mij...

Maar ik vind zo'n misleidende aankondiging niet echt bij ZP passen??

1 week gratis?! dat daarna dus automatisch word omgezet in een betaalde 3maand abbo!!! tenzij je wat laat horen, dan kan je kiezen voor een 1 maand abbo?!! en nergens staat dat je na die 1 week ook gewoon kan stoppen ofzo... hmmm,

sorry, maar vind het een beetje aansmeerderig overkomen. :)

uiteraard begrijp ik ook dat als je wel al geinteresseerd zou zijn, een gratis week altijd leuk is, maar toch... het is niet "gratis" het is als je een abbo neemt, krijg je een gratis week, want daar komt het toch op neer...;)

2. paarsvlindertje

paarsvlindertje Niet meer actief

het was mij ook opgevallen, ik dacht eerst oh leuk het proberen waard! tot ik verder las, erg jammer maar als je niet goed oplet zit je eraan vast, maar ja dat is met alles zo tegenwoordig ;)

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    vind ZP altijd zo'n "oprechte" site, en vind die WW "aanbieding" dus beetje aansmeerderig....

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    zp krijgt vast een vergoeding per aangemeld lid via die link ofzo, en tja dat brengt geld in het laadje,

maar ik had het dus ook bekeken en wel de kleine lettertjes gelezen en begin er dus niet aan.
    heel jammer want zou het graag eens proberen. maar vind de abbos gewoon echt TE duur.

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

je kan gewoon gerust een week gratis proberen hoor, heb het al eens gedaan. En je kan het zo weer opzeggen met een mailtje is zo klaar hoor. Snap dat jullie er zo over denken, maar je kan wel echt een week proef meedoen op de online site. Zeg het op na 2 dagen proef via de mail en het word geregeld. Je zit nergens aan vast! Weet het uit ervaring, en nee k ben niet iemand van de WW....

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb dezelfde ervaringen met Weight watchers.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    We hebben de tekst doorgekregen van WW en zijn er vanuit gegaan dat een week gratis een week gratis is. Bedankt voor het doorgeven, we zullen er naar kijken en eventueel aanpassen.

Lotte

Deel Deze Pagina