Buggy Kees.

Discussion in 'De babyuitzet' started by Marleen31, Nov 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Goedemiddag iedereen,

Ik heb van een vriendin een buggy van het merk Kees gekregen, hij ziet er nog prima uit, alleen heeft zij de gebruiksaanwijzing niet meer.
    Nou weet ik min of meer hoe hij werkt, maar voor de veiligheid wil ik toch het een en ander nog weten.
    Ik vroeg me bijvoorbeeld af waar het hendeltje (zie pijltje) voor is?
    Ook wil ik weten of hij meerdere standen heeft. En hoe krijg ik die flap aan de achterkant weg?

Als iemand toevallig een gebruiksaanwijzing heeft liggen zou dat helemaal geweldig zijn natuurlijk!

Groetjes, Marleen

2. dt50

dt50 Actief lid

Jan 5, 2009
    215
    0
    16
    Dat is om hem dichtgevouwen te houden.
    Wanneer je hem dichtklapt, kun je dat plastic dingetje ergens aan bevestigen.

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ja, dat zei mijn man ook toen ik hem de buggy liet zien. Ach, doet mijn haarkleur weer eer aan, hihi :D

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ja dat is voor al hij ingeklapt is, dan kun je hem optillen zonder dat hij uitschuift.
    En die flap lijkt te maken te hebben met dat de buggy ook in ligstand kan, die krijg ik in ieder geval niet weg. Als de buggy dan platter is dan komt het ruggedeelte tegen dat flapgedeelte aan en ligt de baby toch nog onder de kap (en niet met een stuk plastic in zijn gezicht).

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat een logica eigenlijk! Dat ik daar zelf nou niet op kom :) Ik takel af, denk ik :D
    Bedankt voor het meedenken!

Share This Page