Goede milde BBcream

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik krijg echt van bijna alle soorten bb-creams en foundation uitslag op mijn gezicht.
    Nu reageerde ik verrassend goed op de bb-cream van de bodyshop.
    Maar die is dus niet meer te krijgen in de winkel en ook op de webshop is hij niet meer op voorraad momenteel.
    Kennelijk dachten meer mensen er zo over als ik.

Weet iemand nog een milde BB cream?

2. Ik heb ook een gevoelige huid, en ik gebruk die van de kruidvat, gewoon eigen merk. En ik reargeer er prima op. Niks geen last van.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb toevallig van de week van Yves Rocher gekocht, zal even laten weten hoe deze bevalt. Heb ook een gevoelige (en droge) huid.

4. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had van verschillende merken wel graag proefmonsters willen proberen, gewoon om te kijken wat mij het beste bevalt. Iemand een idee waar je die kunt krijgen? Had al bij de Etos gevraagd maar daar hadden ze alleen proefmonsters van Garnier.

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik heb de bb-creame van lóreal, en die vind ik echt super fijn, je krijgt een heel mooi egaale teint, je voelt niet dat je iets op je gezicht hebt en ik heb een huid, die snel pukkeltjes/puistjes krijg, maar heb het idee dat mijn huid nu ook echt rustiger is, sinds ik de van lóreal gebruik heb ik amper nog pukkeltjes gehad.en je doet lang met de tube! ik heb hem nu denk ik 3mnd en is bijna leeg.

ps ik had trouwens van de etos een monstertje hiervan gehad toen ik vroeg om advies over foundation [omdat ik eigenlijk nooit echt heel erg tevreden was over alle foundations die ik al geprobeerd had]

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik heb ook een hele gevoelige huid helaas.... Van Garnier kreeg ik knalrode uitslag ;) ik heb gisteren die van Maybelline gekocht en die vind ik -tot nu aan toe- heel erg fijn. Voelt aan als een gezichtscsreme, heel zacht.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

die heb ik ook gekocht ik vond hem ook erg fijn! en nu bij de etos met 40% korting

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben erg tevreden over de BB creme van Maybelline!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hier de bb van nivea!! ideaal voor mijn gevoelige huid.
    garnier krijg ik idd ook last van

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heeft iemand hier ook ervaring met de koreaanse BB creams? Deze schijnen het beste te zijn, er is alleen ontzettend veel keuze!

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn huid is helemaal niet zo gevoelig maar reageert niet goed op de bb van nivea. Misschien moet ik dan maar juist die van garnier uitproberen.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar :D

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb hem toch van de bodyshop op de kop kunnen tikken! Was de laatste.

Ben er nogsteeds onwijs blij mee. Geen uitslag te bekennen hihi.

Deel Deze Pagina