Hallo iedereen, Ik heb een aantal jaren sieraden maken met kralen gedaan als hobby en heb in die tijd veel materiaal weten te verzamelen. Nu ben ik aan het opruimen geweest en heb besloten dat ik het welletjes vind met de kralen en ik wil ze dus weg doen. Aangezien ik wel eens topics heb gelezen van dames die graag een dergelijke hobby wilde oppakken, bied ik ze ook hier aan Het gaat om een flink assortiment, even in het kort: - 4 dozen kralen (glaskralen, swarovski, hout) - 1 doos metaal (bedels, kralenkapjes, tussenstukjes) - kleine doos oogjes, sluitingen - kettel- en nietstiften en gecoat staal draad - Memory wire los metaal - Veter en satijn - kralen en metaal restjes - sloop sieraden - kralenbord, kralenmatje, poetsdoekje Verder krijg je de sorteerdozen erbij, ik heb toch geen doel voor die dozen verder. Foto's staan in mijn album (ik hoop dat de link werkt): http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45304-albums6694.html Zoals je ziet een flink pakket, leuk en handig voor beginners, omdat er van alles wel wat in zit. Heb je geen weinig ervaring, dan wil ik je ook nog wel een soort workshop geven in verschillende technieken. Vanwege het gewicht liever ophalen dan verzenden. Edit: Het liefst verkoop ik alles in 1 keer of per foto.