Zwarte Cross

Discussie in 'De lounge' gestart door Moesje78, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    begrijp ik het nou goed?

    gaan ze crossen met caravans en melkwagens?

    (en dan noemen ze ons gek met carnaval in het zuiden)
     
  2. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sorry moest een :) achter lukte ff niet
     
  3. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Dit jaar is er iets nieuws. : Crossen met omgebouwde vrieskisten ! :) 8)
     
  4. Izzie

    Izzie Actief lid

    5 aug 2006
    383
    0
    0
    Ik heb er ook weer zin in!
    We gaan al heel vroeg weg...
     
  5. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    lijkt me wel lachen om te zien :)
     
  6. Izzie

    Izzie Actief lid

    5 aug 2006
    383
    0
    0
    Gek doen op Zwarte Cross, maar sfeer perfect

    anp | Gepubliceerd op 28 juli 2007, 21:59
    Laatst bijgewerkt op 28 juli 2007, 22:07

    LICHTENVOORDE - De eerste dag van de Zwarte Cross in Lichtenvoorde is tot dusver uitstekend verlopen. Volgens de organisatie zit de stemming er goed in. Er deden zich geen noemenswaardige incidenten voor: ,,Mensen doen gek, maar de sfeer blijft altijd perfect'', aldus een woordvoerder.


    Het cross -en stuntfestijn begon zaterdag een uur later, omdat het terrein in een modderpoel was veranderd. Na het aanbrengen van houtsnippers kon het feest losbarsten.

    Duizenden bezoekers laafden zich aan het bier en zagen veel ongelooflijk spektakel. Zo vloog een stuntman met twee straaljagers op zijn rug circa 20 meter boven het festivalterrein. Verder reden drie motorrijders in een enorme aardbol over de kop. Motoren met de meest bizarre creaties vlogen door de lucht en zelfs oude diepvrieskisten scheurden rond. Nieuw waren verder de theatervoorstellingen in de openlucht.

    Onder meer Krezip zorgde zaterdag voor de muzikale noot. Zaterdagavond treedt Within Temptation nog op. Volgens de organisatie wordt de geschatte 100.000 bezoekers dit jaar gehaald. Zondag is het de drukste dag van het evenement.
     
  7. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    #27 Moesje78, 29 jul 2007
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    ik heb alweer beelden gezien op TV gelderland, echt geweldig, wat een lachen.

    Dit jaar hebben ze een mega luchtballon in de vorm van een condoom.
     
  8. Niet meer actief

    De Zwarte Cross was super!

    1 grote klerebende op de camping maar we hebben genoten.
    De bands waren top , de cross erg lachen en ik heb weer mogen kwijlen bij de Jovinks.

    De modder kleren zijn al gewassen en de tent is al schoon, ( omdat we dichtbij wonen zijn we gisteravond al van de camping vertrokken, mijn eigen bed slaapt toch wel beter. )
     
  9. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mijn man is ook geweest met wat kenissen. Op de camping gestaan.
    Maar wat een modderzooi zeg!
    Denk ook dat hij wel een kou-tje heeft opgelopen, van de nattigheid en de kou enz.
    maar hij heeft het super naar zijn zin gehad.
     
  10. Niet meer actief

    Ik ben dit jaar niet geweest... mijn moeder uit Lichtenvoorde kwam voor de verandering eens bij ons :)
    Misschien dat we volgend jaar wel weer gaan, moest erg lachen toen ik de beelden op tv zag.
    Vooral die rollator. Ik zat paar maanden geleden met paar vriendinnen dingen te verzinnen over een rollator die opgevoerd zou worden en alles (is onze humor) en zo ineens zie ik dat voorbij komen op tv. GEWELDIG!

    Het enige wat k minder vind is dat meer dan de helft altijd straal bezopen is, maargoed... hoort erbij.
     
  11. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    vrienden van me zijn ook geweest, vandaag de vrouwen gesproken en de kerels mochten zich buiten uitkleden.....ze zaten een klein beetje onder de modder... :)
     
  12. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Wat een baggerzooi. Gatverdamme. 8)

    Ik heb het nu gezien.... en vond 1 keer wel genoeg. :)
     
  13. tijgertje23

    tijgertje23 Fanatiek lid

    28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey achterhoekers

    Wij wonen ook in lichtenvoorde niet ver van de zwarte cross en we konden volop genieten van het gratis muziek hahahaha

    Dit jaar zijn zo'n 93.000 mensen geweest en ze kwamen echt overal vandaan zelfs uit brabant en maastricht

    Wij willen er volgend jaar heen we horen zulke leuke verhalen en we kunnen er lopend heen we wonen namelijk op de oude hooiland beruchte buurt dus hahahahaha

    En op tv gelderland hebben wij het ook gezien echt mooi man lekker gek doen en vooral die diepvrieskisten race vond ik echt geweldig hahaha

    En vooral met die kinderprogramma vond ik echt heel leuk

    Trouwens ben wel benieuwd waar jullie allemaal wonen in l.voorde
    Misschien kunnen we dan wel een meeting doen
    voor wie dat ook leuk lijkt

    Liefs Tijgertje23
     
  14. olga

    olga VIP lid

    26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben ook weer op zondag naar de ZC geweest. Mijn vriend doet al 4 jaar eraan mee met de brommers en de special klasse. Dus als iemand toevallig een kippenhok met twee kippen voorbij heeft zien komen dan was dat mijn vent. Op de brommer zat hij als Elvis.
    Balen van het weer en de daarbij behorende modder. Heb met mijn paraplu als wandelstok rond gelopen. Was echt bang om te vallen.
    Vond het in Halle eigenlijk ook wat leuker en was de hele baan wat beter te bereiken...Het is nu toch een stuk commercieler geworden en dat merk je ook aan het publiek...

    Groetjes Olga
     
  15. Niet meer actief

    jhaa dat kippehok heb ik voorbij zien komen.
     
  16. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Volgens mij heeft er niemand gezegd uit Lichtenvoorde te komen Teigetje......? Maar misschien heb ik niet goed gelezen.
    Dan een Achterhoek/Twente meeting... :)
     
  17. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik woon ook in Lichtenvoorde! :)
     
  18. tijgertje23

    tijgertje23 Fanatiek lid

    28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey bloempje

    Hey dat is toevallig ik ook :D
    Waar woon je ergens ik woon op het oude hooiland

    Goh zijn er nog meer mensen die uit l.voorde komen?

    Liefs Tijgertje23
     
  19. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hihi, mijn ex komt uit L'voorde! :)
    Ikzelf woon ergens in een gat daar in de buurt. Maarreuh... verhuizen? NOOIT!
     
  20. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik woon op het Veld. Ben ook wel benieuwd of er nog meer mensen uit l'voorde komen!
     

Deel Deze Pagina