Hoi, inmiddels 15 weken en 5 dagen zwanger, en sinds een paar dagen een sterke kriebel in mijn buik... Alsof er iets tegen de binnenkant van mijn buik kriebelt... Nu heb ik de papieren gekeken van de gyn en mijn placenta ligt aan de voorzijde/hoog en overal lees/hoor ik : JE KAN DAN PAS WAT ROND DE 20 WEKEN WAT VOELEN... Nu vraag ik me af, wat voel in nu dan kan het wel of niet??
Mijn placenta ligt ook voor, ik voelde kleintje met 17 weken duidelijk. Was geen twijfel. Voel je de kriebels laag? Je placenta zal namelijk vast niet je hele buik bedekken aan de binnenkant.
Mijn broer zn vrouw had de placenta vooraan zitten, de vk zei dat ze het daardoor pas laat zou kunnen voelen. Zij voelde het pas met 18 weken bewegen en mijn broer kon het babytje voelen schoppen toen zij 24 weken was. Mijn schoonzus is flink en dat had er ook mee te maken zei de vk. Succes en veel plezier met je zwangerschap!!
Ja ik voel het als je je buik bekijkt rechts onder, en dan weer linksonder, een beetje onderin inderdaad
mijn placenta ligt ook vooraan en ik voelde echt duidelijk wat bij 19 weken.. maar daarvoor ook al kriebels hoor.. maar heel zachtjes..
Het kan heel goed je kindje zijn! Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine ook met 15 wkn terwijl ik de placenta aan de voorkant had. Bij mijn tweede voelde ik het met 14 weken en nu voelde ik het al met 13 wkn maar heb nu de placenta aan de achterkant/bovenkant. Ligt misschien ook wel een beetje aan het postuur wat je hebt. Ik ben vrij tenger gebouwd en volgens de verloskundige voel je het dan beter.
hihi ik ben helemaal niet tenger gebouwd in tegendeel zelfs!!! maar het is vaak als ik lekker rustig ben, dan lig ik op de bank, of zit ff bij de computer en dan voel ik het kriebelen!!
Bij mijn dochter lag de placenta aan de voorkant, en ben niet tenger gebouwd. Ik voelden mijn dochter met 16 weken bewegen.
Placenta ligt bij mij ook voor, 1e kindje en voelde haar met 17 weken bewegen/kriebelen/hoe je t ook wil noemen Denk dat ik haar al wel eerder heb gevoelt, maar dat waren nog twijfels, met 17 weken was het duidelijk de kleine..