Dat is toch ook het allerleukst? Ik maak ze allemaal mee.. heel strikt (met 3 keer verkleden op een dag) tot heel casual (op het strand op mijn slippertjes).. allemaal leuk maar doe mij dit relaxte maar hoor!
Ik vind het afschuwelijk, echt een begrafenis kleur. Mijn hele familie komt elke gelegenheid in het zwart. Maar het kan wel. Ik vind het alleen zo doods.
Bij zwart denk ik dat iemand dood is.. Dan ook nog in de zomer.. Zou mooie pastelkleurtjes doen.. Zwart steekt ook een beetje af bij de bruid als ze wit draagt
daarom! t was gewoon een feestjurk. geen moment over de kleur nagedacht! hahaha vond m leuk met de zilver pailletjes!
Wow wat een hoop regels als je je aan de etiquette houdt. Ik ga even kijken of ik iets leuks voor de zomer kan vinden, als ik tijd heb om te shoppen tenminste. En zo niet dan zorg ik ervoor dat de zwarte jurk niet alleen maar zwart is.
weet niet wat voor jurkje het is maar je kunt bijvoorbeeld al een leuk lint als accessoire om je middel knopen zeg maar. In een leuke contrasterende kleur. Lijkt het jurkje alweer heel anders door. Ik probeer op die manier ook vaak jurkjes weer opnieuw te dragen maar toch anders te laten lijken. Anders blijf ik aan het kopen...
Hallo dames, Wij hebben aankomende zaterdag een bruiloft en door alle reacties hier ga ik toch twijfelen aan mijn outfit Hieronder mijn jurkje, wou er een zwarte legging onder doen (wit is geen gezicht, mede door mijn melkflesjes) en een zwarte pump en later op de dag wisselen naar sjieke slippertjes. Prenatal - Positie - Prenatal - Jurk all over print black s Wij zijn trouwens daggasten... Tips en meningen zijn welkom . Alvast bedankt!!
Zie geen jurkje... Edit nu wel.. Maar waarom toch allemaal zwart het is mooie weer???? Je kan toch een mooie legging eronder doen om je melkflessen te verbergen... Zou ik eerder zoiets nemen met witte legging eronder of grijze Prenatal - Positie - Prenatal - Jurk degradee
Ik vind het een leuk jurkje hoor. Kan toch prima! Geen legging onder doen, vind ik niet mooi (voor een bruiloft). Gewoon een panty, evt een iets getinte. Lijken je benen ook niet meer zo wit... Ik vind zwarte jurkjes of jurkjes met (veel) zwart vaak wel stijlvol. Veel kleuren wordt al gauw bont of is gewoon niet echt netjes. Heb vorige week ook weer vol afgrijzen naar een aantal bruiloftsgasten op de bruiloft van een collega zitten kijken.... Mijn zus is 2 weken geleden getrouwd en daar droeg ik dit jurkje. Heb er heel veel positieve opmerkingen over gekregen en was er zelf ook superblij mee (helaas alleen daarna verpest in de stomerij, maar da's een ander verhaal.....)
@mrsNuke; het jurkje die jij aankaart heb ik ook aangehad maar deze zat niet mooi . Jammer, want die vond ik ook erg leuk. @Fransa, bedankt voor de tip van een (getinte) panty. Daar had ik nog niet aan gedacht. Ga van de week nog even op zoek . En erg zonde van je eigen jurkje, had het topic gelezen... Heb je nog iets kunnen regelen met de stomerij of de fabrikant??
Ik zou als ik een mooi zwart jurkje had,het gewoon aandoen naar een bruiloft.Maar nu ben ik helemaal niet van de regeltjes en heb op mijn eigen bruiloft echt niet opgelet wat iedereen aan had.
Ja tuurlijk! Leuk, chique. Kan warm zijn als je in de zon moet blijven staan of zo, maar verder als het kort is, is het niet bij voorbaat ongeschikt voor in de zomer
zwart kan heel goed en zulk mooi weer is het nu ook weer niet helaas ik zou er wat leuke kleuren bij doen zo als n sjaal en leuke felle schoenen er onder onwijs mooi en je kan voor de dag
tja ik vind zwart dus idd not done een echte begravenis kleur vind ik dat een bruiloft is een vrolijke gelukkig aangelegenheid en m.i horen dat idem kleuren bij dus alles behalve zwart/wit, maar dat is mijn persoonlijke mening, ikzelf ben he le maaaaal niet van de etiqette enz enz