Als je wil kan ik je ook nog wel een foto sturen! Het is een siematic keuken en het is echt onze droomkeuken geworden, zo ontzettend blij mee.
Wij hebben een mat zwarte keuken en vindt het een drama. Werkelijk alles zie je erop. Ieder water druppeltje of vinger. Ben om de dag wel bezig met alle kastjes af aan het nemen. In principe is dit wel snel gedaan met een vochtige Microvezel doek.
Een foto, nog niet alle apparatuur is er vanwege leveringsproblemen door het chip tekort. We missen nog de inductie plaat met ingebouwde afzuiger en de combimagnetron.
Opzich als je meteen een doekje er langs haalt als je wat water ofzo knoeit is het ook zo klaar, maar eerlijk dat zie je ook op een witte keuken. En als je idd ook iemand bent die elke avond even de keuken afdoet dan regel je het zo.
Wij krijgen een grafiet zwarte keuken van dit materiaal. Op het proefstuk op basis waarvan we heen gekozen zie je echt geen vingers. volgens mij verschilt het heel erg wat voor materiaal je gebruikt en hoe het behandeld is. Dat heeft natuurlijk invloed op prijs https://www.egger.com/shop/nl_NL/interior/product-detail/PERFECTSENSELAMINATE
Wij hebben sinds kort een zwarte keuken, met een houtnerf erin. Wij zijn er super blij mee. Je ziet indd wel wat sneller vingers enz. Maar op onze lichte keuken zag ik snel strepen en ook viezigheid. Elke dag s avonds even een doekje er langs en dan is het ook weer schoon! Als je het leuk vind kan ik foto's sturen. We hebben een grijs aanrechtblad, beton look!
Hier een zwart hoogglans aanrechtblad in een keuken met veel licht inval en je ziet idd wel alles als je het niet meteen even opveegt.
Zo is die van ons ook verkocht en idd winkel idd er goed overheen staan wrijven maar toch krijgen wij hier ook vingerafdrukken erop op plekken die je veel vast pakt. Wij hebben overigens een greeploze keuken dus wellicht op te lossen door met grepen te kopen.