zwarte keuken

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wij zijn voor een nieuwe keuken aan het kijken en willen graag een zwarte keuken. Ik vind glans wel mooi, maar ga dat toch niet doen omdat ik niet van poetsen hou en het wordt wel erg snel vies helaas. Ik wil zwarte kastjes en ook een zwart blad. Wie heeft er ook 1 en ben je er blij mee?
    Misschien kunnen jullie wat foto's plaatsen;)

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb het zelf niet, maar het lijkt me dat je er elk kruimeltje op ziet liggen...

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Als je op google, zwarte keuken of black kitchen intypt krijg je heel wat zwarte keukens :)
    Misschien vind je dat leuk om te kijken.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou er wel heel goed over nadenken hoor ;) Wij hebben een zwarte afzuigkap daar kun je bijna elke dag je naam in schrijven :$

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    De afzuigkap wordt gewoon zilver;)

Ik heb via google zitten kijken, maar nog niet echt wat moois gevonden;)

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

7. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    meid neem geen hoogglans want het is een ramp met kids...ik heb een hoogglans kast kan hem elke dag boenen met keuken net zo witte/creme hoogglans nou ik word er gek van hahaha

8. emje

emje Niet meer actief

bedoel je zoiets:

http://www.insida.nl/css/img/zwarte-keuken/1.jpg

wij hadden een zwarte keuken. maar dan geen zwart blad maar antraciet. dat zag er wel heel mooi uit. op het antraciet blad zie je ook minder dan op een zwarte en dat is wel fijn. ik zou de muren dan wel licht houden anders word het wel erg donker.

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    mwaa niet helemaal. Het keukenblad wil ik wel in glans. Dat is zo schoongemaakt en ziet er mooier uit dan mat vind ik. Zit te denken aan zwart, gepolijst graniet..

10. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik heb geen hoogglans keuken maar heb spijt dat ik het niet gedaan heb. Ik maak voor mijn werk schoon en doe dat bij iemand met een hoogglans keuken. Vind ik zelf beter schoon te maken dan mijn eigen niet-hoogglans keuken.
    Zou wel zeker van mijn zaak zijn want je koopt niet ieder jaar een keuken. Dus bedenk wel dat je er jaren aan vast zit;)

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    wij hebben een huurhuis en hier zat al een zwart aanrechtblad in.
    AAAAAAAAAAAAAAHHHH wat een ramp, ik ben wel van het poetsen maar schoon houden kan ik niet en er zitten ook vlekken in van chemische schoonmaak middelen.
    echt noooooooit meer zwart voor mij in de keuken! je zit er echt ALLES op!

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    wat voor materiaal is dat blad dan? Klinkt niet best.

13. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij hebben een hoogglans witte keuken met een bijna zwart aanrechtblad en zijn er erg tevreden over. De keuken hoef ik niet vaker schoon te maken dan onze vorige keuken (geen hoogglans en geen lichte kleur). Op het aanrechtblad zie je wel veel, maar daar haal ik toch elke dag wel even een doekje over.
    De buren hebben een zwarte hoogglans keuken en zijn daar ook erg tevreden over.

14. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    volgens vriendlief pers blad.
    het is wat grover en heeft licht spikkels.
    Geen glad glans blad dus.

15. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    JA maar als je een kleine dreumus heb lopen dan ben je neit blij met een hoogglans keuken ik spreek uit ervaring..

16. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb een peuter van 3 en een hoogglas zwarte keuken. In de woonkamer hebben we een hoogglans witte kast met druksluitingen :)
    De meeste vieze vingers hebben wij altijd op de tv zitten :D

Wij zijn erg blij met onze hoogglans spullen!! Nu ben ik geen poetsfreak en kan ik wel tegen wat vingerafdrukken, maar je moet ze vaak wel echt zoeken hoor. Het valt echt reuze mee! We soppen de buitenkant van de keukenkastjes 1x in de 3 maanden ofzo :)

Wij hebben trouwens een zilvergrijs aanrechtblad bij onze keuken, dat breekt het zwarte een beetje... Erg mooi!

Deel Deze Pagina