Zwarte kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Christina83, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Hallo iedereen,

wij hebben de Easywalker Sky op het oog als kinderwagen. Nu ben ik qua kinderwagens niet echt van de felle kleuren, dus zwart heeft mijn voorkeur. Maar mijn vriend zegt dat het echt zielig is voor de baby om in de zomer met een zwarte kinderwagen te lopen ivm extra warmte. Heeft iemand ervaring met een zwarte wagen in de zomer?

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier ook voorkeur voor zwart hoor, ik heb een zwarte Bugaboo en geen problemen mee gehad hoor afgelopen zomer.....en je kan er altijd nog losse overtrekjes voor kopen, badstof ofzo?

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb ook een zwarte kinderwagen , de kleuren die er waren voor onze kinder wagen vonden wij erg lelijk

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb een zandkleurig streepje, is ook rustig. Geen ervaring met zwart. Maar wie weet kun je anders een rustig kleurtje nemen.

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    zwart is idd wel erg warm voor een baby in de zomer, trekt toch de kleur aan.
    maar dat is makkelijk op te lossen door er een hydrofiele luier over heen te doen want zoveel warme dagen hebben we niet in Nederland ;)

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

wisten jullie dat zwart juist de warmte niet binnen laat en een lichtere kleur wel meeste mensen denken dat je in de zomer met lichte of zelfs witte kleding moet lopen niets is minder waar juist zwarte kleding zorgt ervoor dat je het niet nog warmer krijgt

groetjes nathalie ;)

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

zwart is echt niet veel warmer als andere kleuren hoor. wij hebben een zwarte wagen. sowieso zet je de wagen nooit in de volle zon. welke kleur je dan ook hebt. daarbij gebruik je altijd een parasolletje toch?

gewoon lekker kopen hoor.
    Dano is op 27 mei geboren en we hebben dus de hele zomer (wat je zomer noemt ;) )met de wagen gelopen.

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Wij hebben ook een voorkeur voor een zwarte wagen.

9. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Wij hebben ook een zwarte wagen. Als het bloedheet is kun je beter de kap niet opzetten maar een parasolletje gebruiken. Alyssa is nooit oververhit geraakt ofzo hoor.

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

owja de meeste zwarte wagens hebben zilverkleurige binnenkant van bijv. de kap wat warmte aan de buitenkant houdt.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn kraamhulp gaf toen ook aan dat het onder zwarte kappen wel 60 graden kan worden in de zomer.
    idd bij sommige zit er nu een zilvere binnenkant op maar dat is niet bij alle wagens.

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Kappen horen met hitte ook niet omhoog maar naar beneden te staan omdat die dingen echt zoveel warmte in de wagen geven.
    Lekker de kap naar beneden en een parasol opzetten.
    Kinderen liggen weg te zweten anders.

13. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    hier ook een zwarte sky koelstra
    bevalt me super hoor en gewoon een parasolletje opzetten ipv de kap en dat gaat prima

gr anita

Deel Deze Pagina