dilemma speelgoed! help!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WesDaan, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hoi meiden

Wij hebben voor de sint de olifant gekocht van Vtech bartsmit.com - Lanceer & leer ballenbaandie ballen schiet en weet ik het wat allemaal.
    Maar nu zie ik ook een haphap hippe en dat is met een nijlpaard waar je ballen in moet gooien e.d.bartsmit.com - Hap Hap Hippo
    Nou is de olifant vanaf 9 mnd en de nijlpaard vanaf 18 maanden.

Met welke hebben jullie ervaring en speelt jullie kindje mee?
    Ons zoontje is bijna anderhalf en zal hij dan nog wel veel intresse in de olifant hebben?
    of meer inde nijlpaard?
    Anders moet ik hem denk ff omruilen!
    ( wij vonden zelf de olifant leuker dus daarom die meegenomen maar het zou zonde zijn als hij er niet naar om zou kijken)ik begin nu namelijk enorm te twijfelen
    Wat doet de olifant eigenlijk allemaal en wat zijn de mogelijkheden?
    iemand ervaring?
    En ook met de nijlpaard? welke ervaringen hebben jullie ermee?

2. adi

adi Niet meer actief

Ik ken de beide niet, maar gezien de leeftijd zou ik voor degene kiezen waarbij je zoontje zelf meer inspanning moet doen.

Mijn ervaring is dat ze nu het speelgoed waar ze alleen hoeven te kijken, of op een knopje moeten drukken, helemaal niet meer boeiend vinden. Ze willen ze iets DOEN.
    Je hebt van V-tech ook een soort boom waar ze bovenin de ballen in moeten duwen, en deze dan door een glijbaan naar beneden rollen, en het kind dat een bal in een 'schommel' moet zetten en dan een muziekje wordt afgespeeld. Hier is dat een enorme hit op dit moment. Ze moeten de ballen ook uit een tunneltje graaien enz.. en dan zijn ze heel trots als dat lukt :)

3. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    ik heb de olifant en mijn dochter is nu 13 maand,heeft ze gekregen met haar verjaardag.
    zij vindt hem helemaal te gek.je heb dierengeluiden,muziekjes enz.
    en als je aan zijn oor draait,begint er eerst 1 muziekje dan moet je nog een keer draaien en dat schiet hij de ballen de lucht in,wij vinden hem in ieder geval geslaagd.

liefs mama van lisanne

Deel Deze Pagina