Gaaf heel gaaf. Maar ik ben fan van zwart in het interieur. Dit oogt met de vloer zoveel mooier en rustiger dan wit.
wrappen met folie zoals een auto. Super mooi, met houtstructuur erin als je wilt. Ben je het zat trek je de folie eraf en klaar is kees.
Thnx! Skylt lak dus, ga ik zeker proberen. En dat gummen ook, want die zwarte strepen is idd het probleem
Ik ons nieuwe huis hebben de vorige bewoners de kunstof kozijnen laten folie-en.. een soort wrap erom dus. Wat je ook wel eens bij keukenkastjes ziet..
Nog niet, maar zijn we wel van plan. We hebben een vrijstaand huisje uit 1934. De kozijnen zijn nu crème en ons huis is gestuckt aan de buitenkant ook meer crème. Dit jaar gaan we dat wit verven en lijkt mij heel gaaf dan alle kozijnen zwart. Maaar.. ik ben bang voor kromtrekken. Schijnt best heftig te zijn, zwarte kozijnen
Ik denk dat zwart ook wel erg hard is als de muren wit worden. Misschien eens kijken naar de tint zwartgrijs (ral 7021)? Deze hebben wij nu op de kunststofkozijnen en is net een beetje zachter.
Ze hebben het huis geloof ik 2 jaar laten doen door een bedrijf. Zit er nu nog perfect op. Maarja geen idee wat het langere tijd doet hoor en welk bedrijf. We moeten het huis nog krijgen
Ik persoonlijk vind zwart juist mooi en strak afsteken tegen witte muren. Het is wel een beetje een modetrend op het moment echt 9 vd 10 schilderklussen die we nu hebben zijn kozijnen zwart schilderen.
@tumtummetje; wat heb je een mooi interieur; los van de zwarte kozijnen, wat prachtig staat! Je hebt mij/ons geïnspireerd! Mag ik je vragen waar je de stoelen rondom de eettafel vandaan hebt? Wij zijn zoekende...
Dat heb ik ook, ik vind het mooi staan, maar de afgelopen 2 jaar jaar echt een trend. Mooi huis hoor!