ik heb een dolce gusto te koop het is amper gebruikt ik heb hem ongeveer 10 weken.. dit krijg je erbij.. * 2 volle mocha + 4x losse (=8 cups) * 2 volle choccoino + 6 losse (=12 cups) * 2x losse cappuccino (=4 cups) * 4x losse latte macchiato (=8 cups) * 1x bewaarbakje voor de cups * 1x afvalbakje doe een goed bod fototjes staan in mijn album bij te koop..
ben wel benieuwd waarom je hem wegdoet als je hem pas zo kort hebt Sorry misschien een beetje nieuwsgierig, maar vroeg het me gewoon af.
ik doe hem weg omdat ik hem helaas niet gebruik ik heb een ouder model gehad en die gebruikte ik elke dag na een nieuwe gekocht te hebben had ik er geen intresse meer in raar eigenlijk want de koffie is echt super lekker en je hebt er ook heerelijke smaken bij maar ik vind het zonde om hem te laten staan en verstoffen zeg maar... en vragen mogen gesteld worden toch petra
Kan 't niet aan je zwangerschap liggen, dat je nu even geen zin erin hebt? Zou toch jammer zijn als je 'm nu verkoopt en dat je er later spijt van krijgt...
ik wil er ongeveer 150 euro voor hebben dan heb je er ook alles bij de doos heb ik ook nog die ligt bij mijn moeder maar we kunnen ook altijd onderhandelen ben niet zo moeilijk ht ligt niet aan mijn zwangerschap want ik vind koffie lekker maar gebruik nu mijn senseo en dit apperaat niet en dat vind ik zo'n zonde hij is echt maar 2x gebruikt dus eigenlijk gewoon nog super nieuw... heb er ook nog een extra bewaarbox bij dus je krijgt er nu ook 2 bewaarboxen bij als je intresse hebt hoor ik het graag
dat kan hij is gewoon nieuw maar ieder zijn ding ga hem niet echt voor minder weg doen dat is het niet waard hij is echt maar 2x gebruikt maar onderhandelen kan altijd zal niet ver naar benenden gaan maar er over kletsen kan altijd nog er zitten trouwens ook nog 2x kop en schoteltjes bij en 2 latte macchioto glazen bij
omdat we graag de dolce gusto kwijt willen omdat het zonde is om het lang te laten staan hebben wij besloten er 100 euro voor te vragen wie o wie heeft intresse in deze mooi apperaat