Speelgoed

Discussion in 'De babyuitzet' started by melisjuh30, Feb 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

Jun 17, 2008
    854
    0
    0
    Ik vroeg me af wat jullie voor een pasgeborene aan speelgoed hebben gekocht. Ik was hier net een beetje aan t lezen, en toen bedacht ik me dat we eigenlijk heel weinig speelgoed hebben gekocht.

Wij hebben een boxmobiel en een mobieltje met lichtjes in het ledikantje.
    Een aantal knuffeltjes een wipstoel met speelboog en dat was het waarschijnlijk wel.

Wat hebben jullie gekocht en wat zouden jullie mij aanraden te kopen.
    Alvast bedankt :D

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En boxspiraal was hier altijd favoriet! Wat knuffels pas na een maand of 2/3 in de box gezet ;)!

Rammelaar-bijtringen met een knuffeltje en rameltje erin vonden ze ook leuk eerst om gewoon vast te houden (aan die ring hebben ze al snel houvast zegmaar omdat ze automatisch klemmen als ze iets in de handjes krijgen, later wel echt bewust vasthouden en weer later ook nog om op te knagen ;)).

Voor in het begin zijn wat leuk gekleurde zachte knuffeltjes prima! Echt iets ermee doen doen ze dan toch nog niet. Bij ons is zo een muziekmobile voor boven de box ook afgeraden de eerste tijd, dit zou veel te onrustig zijn. Die hebben we dus ook pas gekocht met een maand of 3/4 ;)!

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

de eerste maanden spelen ze eigenlijk nog niet, het leukste speelgoed is jouw gezicht om naar te kijken! Na drie maanden gaan ze een beetje met dingen spelen. zo'n speelmat of sliert voor in de box met dingetjes eraan die ze kunnen pakken is dat erg leuk, vooral als het knispert ofzo. rammelaar ook een succes.

ik zou je aanraden niets te kopen voorlopig, je krijgt vast ook wel wat kado. na een paar maanden kun je dan wat dingetjes kopen.

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb nog helemaal niets. Alleen ter decoratie van de kamer wat knuffeltjes en wel wat van die zachte lapjes enzo, maar geen echt speelgoed.
    Expres gedaan, want dit vraag ik nu als mensen willen weten wat ik voor cadeau wil bij de geboorte. Speelgoed! Altijd makkelijk en veel minder smaakgericht dan kleertjes. En als ik het niet zo veel krijg zal de beeb het in het begin ook niet missen ;)

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Spelen doen ze echt nog niet in het begin. En als ik kijk wat een berg we hebben gekregen bij het kraambezoek hoef ik ook niets zelf te kopen de komende maanden.

Favoriet is hier een felgekleurd mannetje met ringen als handen van de Hema. Heel goedkoop, en we kregen hem nog dubbel ook. 't Is echt haar vriendje.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier zijn rammelaartjes na de mobiel vrij snel favoriet geworden. Maar ik zou ook niet veel kopen; kraambezoek neemt vaak toch wat mee...

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hier is de babygym favoriet.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hier van die stofe ringen met speeltjes er aan. eentje heb ik van woezel. en eentje van de da.

en later werden de ander speeltjes ook erg leuk. maar in het begin alleen een mobiel en zou ook niks kopen want of je krijgt het of je ziet wat je kleine op een gegeven moment leuk zou vinden en dan koop je het dan

Share This Page