jeetje wat is dat ook leuk zeg! wil het even met jullie delen het bestaat nog een goedkoop park voor de kleintjes 8,50 pp vanaf 1 jaar parkeren is gratis koffie 1,10 flesje cola 1,30 pannekoek 3,50 broodje gezond 2,50 zakje chips 0,60 cent ijsje raketje 0,50 cent en echt een hele leuke dag gehad en een beetje betaalbaar
dat dacht ik al want daar zijn wij paar jaar terug geweest en staat me iets van bij dat die prijs toen wel leuk was inderdaad vroeger ben ik er ook vaker geweest, vond het altijd prachtig kan niet wachten tot ik er met mijn eigen kindjes heen kan
In Enkhuizen? Ja die is erg leuk! Oooh die heks, met dat rammelende hek, wat was de oudste daar bang voor hahaha ( zielig, maar erg grappig ). En dat zwaard, woehahaha, hij kroop er á la the Exorcist van de trap af. Zo schrok hij er van dat het plateau begon te trillen.
Ik ben laatst naar het sprookjesbos in Valkenburg geweest en dat is een oud park en niet meer zo heel mooi helaas.
Mijn ouders nemen onze kinderen regelmatig mee hiernaartoe. Na een rondje of wat vinden ze het inmiddels helemaal niet eng meer. In het begin was het wel wat spannend. Erg leuk!!
Dat is echt heel erg leuk. En betaalbaar wat ik ook zeker niet onbelangrijk vind. Maar wel echt bedoeld voor de kleintjes.
Hier ook een jaarabbonement voor spookjeswonderland De kinderen vinden het superleuk en genieten er iedere keer weer van.
Ik wil er binnenkort heen. Is het erg groot? Ben nl pas net bevallen, dus wil ook niet te veel lopen, maar het lijkt me nu wel een heel leuk uitje voor mijn zoontje.