zwarte markt beverwijk en baby?

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    iemand hier ervaring met het meenemen van een baby naar de zwarte markt in beverwijk. is er bijv. een mogelijkheid om er flesjes op te warmen en luiers te verschonen. was aan het denken een thermoskan mee te nemen met warm water maar dat is z'n geschouw. iemand anders tips.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als ik op de zwarte markt ben zie ik heel vaak baby's en ook met de fles.
    De meeste tentjes hebben wel een magnetron die je even mag gebruiken, alleen zijn de terrasjes altijd wel erg druk en vol.

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik vind het helemaal niks... zou Eliza nooit meenemen daar in die vieze stink ruimtes..
    Vol met mensen die weet ik waar vandaan komen..

Moet er niet aan denken..
    De hele dag in de buggy zitten..

Nee hoor, dan besteed ik haar liever even uit.. ze heeft er niks aan en leuk is het ook niet voor haar..

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij zijn er afgelopen zomer geweest, gelukkig zonder kids. Want een gore stinkende ruimtes! Je mag daar dus gewoon overal roken en de ventilatie nou die is er volgens mij niet.

Ik zou er zelf dus niet voor kiezen vanwege de stank. De flesjes opwarmen zal vast geen probleem zijn, eettenten genoeg. Of die magnetrons schoon zijn is een 2e.

5. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ben ook 1 keer geweest en vond t ook helemaal niet bijzonder ofzo, heb ook niks leuks gekocht. Het is er vies, rokerig, t stinkt en het is er zo ontzettend druk! Op n gegeven moment kreeg ik t benauwd omdat ik me afvroeg waar je naartoe moet als er brand uit zou breken daar, volgens mij word je dan door iedereen vertrapt! Nee, vind t geen geschikte plek voor een baby, sorry, is mijn mening.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ja toen wij er waren hadden ze ook kraampjes buiten. En de hele dag in de byggy is echt geen probleem hoor. Als je naar de dierentuin e.d. gaat neem je toch ook de buggy mee.

Voor de buggy zou ik het niet laten voor de stank wel.

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik ben vorige week geweest maar zonder mn kindje!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou ook geen baby meenemen, het is echt niet schoon daar!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ben er vorige week nog geweest en niemand zien roken binnen hoor... En ik vind dingen snel stinken, maar vind het daar eerlijk gezegd wel meevallen.... Het zijn grote hallen met in de meeste hallen aan twee kanten een grote opening. Nee de dingen die genoemd zijn, zijn mij niet opgevallen alle keren dat ik er ben geweest. Het enige dat in mijn hoofd opkomt is dat ik het vanwege de grote drukte zelf niet zo zou zien zitten, het gesleep met kind en wagen. Maar voor het kind zelf zal het in mijn ogen niet kwaad kunnen...

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zorg dat je vroeg bent, zo rond een uurtje of 9. dan kan je heerlijk rondlopen. de grote kuddes komen rond een uurtje of 1 en tegen die tijd ben je allang uitgekeken daar. Zo doen wij het altijd, en het is ideaal

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bedankt voor jullie antwoorden, alicia gaat gewoon lekker mee ze kan tenslotte nog niet op zich zelf passen haha. we zijn van plan heel vroeg te gaan om de drukte te vermijden en zullen vroeg in de middag dan weer naar huis gaan denk ik.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Geniet er lekker van meid! en shopze!

14. Jeetje wat een negativiteit over de zwartemaarkt!
    Ik vind t er helemaal niet stinken, ja in de hal met groente, fruit en kruidens ruikt t anders ja.
    En dat er overal gerookt mag worden is niet waar, maar er zijn altijd van die mensen die t wel doen.
    De eet tent in hal 2 is hartstikke schoon en bijna bij elke eet tentje hebben ze een magnetron.
    Ik zou lekker me kindje meenemen en er een mooie en leuke dag van maken.

Veel plezier.

15. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik ben er toen mijn zoontje baby was wel heen geweest.
    Geen problemen gehad hoor.... wij gingen lekker ergens zitten aan een tafeltje en flesje geven en ( maar natuurlijk) een heerijk giga broodje shoarma eten.

Ik zelf nam en neem nooit een thermoskan mee maar een thermosfles.
    Bij de blokker heb je dus van die chromenthermosflessen in div maten.
    Ze zijn heel smal.... en je heb dus de keuze uit de lengte.
    Ik heb dus een kleintje en zeker goed voor minimaal 3 voedingen en hij past gewoon in de luiertas zonder ruimte in te nemen.
    Nu doe ik het met mijn dochter weer.. en ook alweer in beverwijk geweest :)

Groetjes Michelle

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zwarte markt is hartstikke leuk !

ik zou er alleen niet heen gaan met een kleintje ....er wordt ontzettend veel gerookt ook al mag het niet ..... heb eerlijk gezegd nog nooit een verschoningstafel gezen voor baby's .....

L.sybje

17. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik ben ook welleens in beverwijk geweest, maar heb civan eigenlijk nooit meegenomen, het word daar dan zo druk :confused: vond dat eigenlijk niets voor hem...

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

ooit een keer geweest, en ik was erg blij om weer buiten te zijn. het is echt mega druk. als je wilt gaan met je baby moet je denk ik vooral veel geduld hebben. en ik zou er voor de zekerheid van uit gaan dat er niets is, dan kan je ook niet vastlopen. ;) veel plezier :D

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

ooit een keer geweest, en ik was erg blij om weer buiten te zijn. het is echt mega druk. als je wilt gaan met je baby moet je denk ik vooral veel geduld hebben. en ik zou er voor de zekerheid van uit gaan dat er niets is, dan kan je ook niet vastlopen. ;) veel plezier :D

20. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Je kunt best je kindje mee nemen , als je maar vroeg gaat !
    Het is het beste om inderdaad voor de drukte weg te gaan .
    Want als het daar druk wordt , wordt het ook goed druk !

Dat wat de mensen ruiken in die hallen , zijn de vele verschillende kruiden die er te koop zijn ;)
    Ik moet zeggen dat ik het zelf heerlijk vind ruiken .
    Al zal ik het daar zelf niet kopen .
    De zakken met kruiden staan open en blood en dan kunnen alle bacterien die mensen bij zich dragen zo er bij komen ...

Flesjes kun je gewoon in die eettenten opwaren , die ook goed schoon zijn gewoon !
    Wij komen er regelmatig en eten daar dan ook .

Verschonen is een heel ander verhaal , volgends mij geen ruimte om te verschonen .
    En de toilleten zijn meestal wel schoon (moet je het tweede toillet gebouw nemen buiten de betaalhal ;) ) , maar hebben dus geen ruimte voor baby`s .

Een kinderwagen vind ik zelf nogal onhandig met zo een kleintje erin !
    Vaak kijken mensen niet uit en lopen dus tegen je wagen aan ....
    Draagdoek of zak is ideaal daar ....

Ik wens je heel veel plezier in Beverwijk !
    Het is er echt wel leuk hoor en er zijn veel leuke dingen te vinden .
    Ik heb volgend jaar een groot feest en ga daar dus ook de kleding halen voor mijn meiden !
    Afgelopen juni een bruiloft gehad en in Beverwijk een hele mooie avondjurk gekocht voor weinig geld ;)
    Krijg er nu nog complimenten over hahaha

Groetjes Joyce

Deel Deze Pagina