Ik heb er even een poll van gemaakt,dan kan ik beter zien wanneer de meeste kunnen. En ik heb als eind datum 15 oktober gedaan,dan wil ik het van iedereen graag weten ook bv. de gene die nog wat moeten regelen met werk ofzo.Goed? Edit mod: titel van het topic aangepast, s.v.p. niet alleen maar hoofdletters gebruiken
Ik kan inprenciepe ook alle datum's. Maar heb gestemd voor de 10de. Dus ik kijk even mee wat voor de rest het beste werkt
Mooi, maar er lopen nu 2 van deze topics rond. deze en meeting NH. Daar staat dat er veel 24ste willen... Welke datum gaan we nou?
ik zou ook de 24ste aanhouden. Want inderdaad......de meerderheid kan alleen maar op de 24ste. Voor mij maakt het verder niet uit. Maar het is natuurlijk leuker als iedereen kan komen
hmmm....ik zie het nu net ja. Nou goed....de 10de is voor mij ook geen probleem hoor. Maar het zou fijn zijn als we nu wat echt vast zouden kunnen leggen Dus meiden uit noord-holland die mee willen. Laat je even horen.....dan maken we even een nieuw lijstje en kunnen we echt iets gaan afspreken!
meiden ik ben ook een mama uit Hoorn..zijn jullie allemaal november mama's? ik ben een december mama maar ben daar de enigste uit Noord Holland
Ja sorry hoor.Ik wil niet lullig doen maar ik had het bericht 2 oktober geplaatst en dan staat er nu dat het niet alleen met hoofdletters kan?Daar zijn jullie degene die dat er bij gezet heb dan wel laat mee...moest dit ff kwijt,maar zo is het toch?
relax 8) de wereld vergaat niet.. Maar is t nu dus definitief de 10e dan? want dan houdt ik er nl rekening mee in mn agenda.
Ja 10 november gaan we.Ik ben ook relaxed maar dan moeten ze er beter op letten toch?het staat (stond) er al bijna 3 weken zo.....maar ik hou er over op want het hoort niet bij deze topic.