zwarte markt beverwijk en baby?

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ben er ook 1 keer met mn zoontje geweest, toen nog een baby! De tweede keer kregen we 10 minuten voor beverwijk een flink ongeluk! ( kettingbotsing) Dus dat ging niet door. Ik vind het ook niet stinken ofzo in die hallen hoor, maar toen wij er liepen mocht er nog gewoon gerookt worden! tenminste iedereen rookte gewoon. Flesjes kun je opwarmen in de eettenten.. maar zeg er wel bij hoe lang hij in de magnetron moet, en vraag hoeveel watt hun magnetron is, want ik kreeg mijn flesje toen loeiend HEET terug :( Zelf zou ik daar niks eten.. schijnt dat er daar in dat eten zoveel bavterien zitten die dodelijk zijn voor kleine kinderen! ( is getest ) Verder is het hartstikke leuk!

2. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Denise , tegenwoordig worden ze gekeurd door de keuringsdienst van waren ;)
    Er werdt vroeger heel wat door de koks zelf met het eten geknoeid .
    Ik zal je maar niet vertellen wat ze deden want dat is echt walgelijk !
    Maar tegenwoordig kan het dus niet meer , gelukkig .
    Als zwangere zou ik er ook niet gaan eten omdat het eten best wel gekruid is .
    Ook als je borstvoeding geeft is het niet aan te raden om daar te gaan eten ! (ook weer ivm de kruiden )
    En inderdaad zou ik kleine kinderen er ook niet laten eten ...
    Maar vind shuarma (schrijf ik volgens mij helemaal fout ...) en friet zo en zo niet erg geschikt voor kleine kinderen ;)
    Die moeten nog wennen aan het "gewone" eten (groentes en aardappelen en zo ) voor het 1e jaar .
    Na het eerste jaar zijn vaak toch nog die kruiden te scherp voor de kleintjes !

Wat betrefd de magnetrons is inderdaad helemaal waar .
    Eerst even vragen hoeveel watt en dan zelf even melden hoelang de fles er ongeveer in moet .

Zelf nam ik altijd van die verdeelbakjes met voeding mee en thermosflessen .
    Werkt snel en perfect op temperatuur meteen ;)
    Ze zijn te koop bij Blokker en Hema , soms ook zelfs bij euroland of action !

Maar voor de rest is het echt heel erg leuk inderdaad !
    Er hangt een bepaalde sfeer die ik zelf als erg gezellig ervaar ...

Groetjes Joyce

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik 'werk' ook met een thermosflesje. Neem ik van huis gewoon warm water mee en een verdeeldoosje. Neemt amper ruimte in en werkt prima.

Ik ben 2X met m'n zoontje naar de zwarte markt geweest. De eerste keer met een buikdrager. Dat is goed te doen, maar op een gegeven moment voel je toch je rug, hoor.

De tweede keer ben ik in de zomer geweest met supermooi weer en de kinderwagen. Dat ging ook prima, omdat er dan veel meer buiten te doen is. Je moet alleen geen haast hebben, want op sommige stukjes kan het druk zijn.

De eettentjes vind ik er zelf niet al te fris uitzien. Stinken vind ik het ook niet.

Verschonen deed ik op de kinderwagen. Die maakte ik dan even plat.

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik woon in Beverwijk en ga best wel vaak naar de zwarte markt. Neem Tijn dus gewoon mee, in de wandelwagen!
    Toen hij 4 weken was, gingen we al. Maar ik denk dat het voor mij een voordeel is dat ik daar niet hoef te verschponen, fles opwarmen etc. Ik zorg gewoon dat ik na de fles en verschjoning heen ga, en voor de volgende week terug ben. Daar kan ik je dus geen tips over geven.
    Ja het is druk, maar als je beetje handig bent met je wagen, hhihih, ik duw de wandelwagen gewoon flink door tegenwoordig....
    Stinken? nee vind ik niet!
    Roken? Ik moet zeggen dat je het niet ruikt, maar vind wel dat sommige mensen niet goed opletten met die peuken, dus dat is iets war ik wel goe dop let, als het zo druk is, dat men niet hun as aftikken in de wagen! Dat is echt een "angst" van me! hahaha

Ik zou gewoon lekker gaan, en eventueel verschoon je hem even snel in je auto voor je naar binnen gaat, en bij ongelukjes of lang daar zijn, je kan een stempel op je hand vragen en zo weer even naar je auto tussendoor!Misschien iets hychienischer dan op een toilet.
    En zoals eerder gezegt, voor een warm flesje zijn oplossingen zat!

Veel plezier! Enne..niet teveel kopen he!

kus miek

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik plas altijd bij Keessie, die staat buiten op het pleintje! Altijd schoon!

6. Samama

Samama Niet meer actief

Ben gisteren nog in Beverwijk geweest bij de zwarte markt en vond het qua roken erg meevallen! Al is het wel beter om vroeg te gaan, dan is het nog lekker rustig en kan je op je gemak lopen... tegen 1 uur werd het steeds drukker en drukker. Maar ben meerdere mensen met baby's tegengekomen hoor!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vond een tijdje terug dat je bij de wc's in de chinese hal ook wel goed kan plassen. (rare zin, kan eigenlijk over wel goed plassen maar daar vond ik het wel netjes :p )

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi iedereen

ik ben er geweest en het was super gezellig en niet eens zo heel druk maar dat kwam vast door het slechte weer. in de halen rook het echt niet vies ofzo en heb er (bijna) niemand zien roken in de halen omdat er dus een verbod was. flesje werdt opgewarmt bij een shoarma tenje maar heb wel even zelf de magnetron bekeken en die was brand schoon. ook op het pleintje zijn we wat gaan drinken in een tentje en het was dus goed te doen met een kleintje en daar waren ook de wc's erg schoon.
    luierverschonen dat kon je inderdaad nergens maar ben in een hal waar het niet druk was achter in een hoekje gaan staan en heb haar in de kinderwagen verschoont en me zusje en vriend stonden er omheen :) dus het was wel te doen.

Deel Deze Pagina