2e paasdag naar pretpark

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Wij gaan al een aantal jaar op 2e paasdag naar sixflags, nou is het vrijwel altijd errug rustig in dat park maar dit jaar wilde we naar de Efteling met die kleine en de rest van de familie ;) ... Heeft iemand al ervaring met de efteling op 2e paasdag ? Is het dan extreem druk of juist lekker druk ..

en wat gaan jullie verders doen met pasen ? :D

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Als het goed is , staat er op de site van de efteling een soort van grafiek of het druk of rustig is en naar mijn idee komt dat best goed overeen .. dan ga je naar veelgestelde vragen , en dan vraag 4 en dan komt er een kalendertje tevoorschijn ..

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Druk zal het wel zijn, maar niet over koppen lopen ofzo.

Wij gaan dit jaar naar Plopsa indoor, paaseieren zoeken met Bumba

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik ga morgen toevallig naar de Efteling.. Ik woon er heel dichtbij (5min.) en heb al jaren een kaart! :D
    Maar meestal is het wel druk hoor met pasen; maar niet zo druk als de zomer avonden haha..

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb jaren bij walibi/six flags gewerkt en 1e en 2e pasen waren altijd gezellig druk. Niet net zo als in de zomervakantie (dan is het dus veel en veel drukker)

6. chantal1984

@Nicole26: Thanx voor de tip :D

Het hoeft voor mij ook niet stil te zijn want dan vind ik er ook niets aan, als het gewoon gezellig druk is ( zoals ze op de site aangeven ) dan vind ik het super, als ik mensen kan kijken als ik op het terras zit dan ben ik blij :)

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij gaan naar Moviepark Germany. Normaal is het met de paasdagen vrij druk in de parken. Ik vind het niet erg, eerder gezellig. We gaan met een groep vrienden dus ik denk dat het wel goed komt.

8. chantal1984

Vorig jaar in Sixflag konden we gewoon blijven zitten in de attracties dat was echt leuk ..

Deel Deze Pagina