Oehh toevallig adidasjes uit de ZX FLUX lijn? Die heb ik namelijk vorige week gepast en ze zaten heerlijk, maar ik ben benieuwd of ze ook lekker lopen voor langere tijd..
Heb veel schoenen (tenminste ik vind 30 paar excl teenslippers best veel), en maar 1 paar zwart. De andere zijn werkelijk alle kleuren van de regenboog )) bij elke outfit keuzemogelijkheid!
Ik heb allerlei kleuren. Ik zie hier men zeggen 'dat durf ik niet'. Waarom zou je niet durven? Wat valt er te durven? .. ik snap dat niet zo goed. Het is niet alsof je van een 50 etages hoog gebouw moet springen. Dan snap ik dat je niet durft aangezien de kans op overlijden erg groot is. ... maar gekleurde schoenen?
Volgens mij ga je ze al houden, en daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ben zelf ook veel meer van de neutrale kleuren (vooral zwart, ook lichtgrijs en bruin), maar ik vond het toch wel erg leuk om rode pumps aan te doen bij een rood of zwart jurkje met bijpassende rode sjaal of sieraden. Sindsdien heb ik donkergrijs-neonroze hardloop schoenen en hardloopkleding aangeschaft, donkerblauwe pumps, en omdat de deal zo goed was paarse pumps die glanzen (5 euro, zitten heerlijk). Ik had trouwens ook al witte en camel pumps en ballerina's. Anyway: Combineren en uit jouw comfortzone stappen is echt leuk. En een paar meer bijzondere schoenen kunnen je doen stralen
Ik vind zwarte schoenen helemaal niets. Een paar jaar geleden twee paar zwart gekocht omdat dat me zo praktisch leek. Maar de keren dat ik ze heb gedragen zijn op een hand te tellen. Geef mij maar een kleurtje!
Ik krijg op mijn werk (kantoor zonder veel bezoekers) nu al geregeld kritiek en rare blikken van mijn collega's op mijn grijze sneakers met wat zilveren bling op. Dan wil ik niet weten wat ik allemaal mag aanhoren als ik bijvoorbeeld rode of purperen schoenen aantrek. Bijkomend: Gekleurde schoenen passen hier echt nergens bij qua kleding (in mijn kast). Dan zou ik de helft van mijn kleerkast ook al moeten buiten smijten. Grijsblauw zou ik zelf dus nog riskeren, maar echt blauw toch niet. De enige blauwe die ik heb zijn zomersandalen gekocht voor mijn trouw. 3 keer gedragen maar nu staan ze in de kast. Elk zijn keuze.
Hier ook een schoenenliefhebber Zowel kleur als zwart, haha... Ik draag best veel zwart en andere donkere kleuren en dan vind ik het juist leuk om daar gekleurde schoenen bij te dragen en andersom