ik zag in de wij jonge ouders dat er een hup holland speen is leuk voor het voetbal nu zijn we al alle winkels langs geweest en die hadden hem niet ook de prenatal niet wie heeft er al een? en waar vandaan? ik zoek die van bibi 6+ mnd
ja die had ik al gezien maar die is uitverkocht en kon nergens vinden wanneer hij er dan wel weer is en als ik hem dan nu bestel of ik hem dan nog krijg
Zag dat hij daar niet op vooraad is Hier heb ik gekeken en daar is de 6+ mnd wel op vooraad Dan heb je hem morgen al in huis !! Babyplein: Bibi Fopspeen 6 mnd Met Ring "Hup Holland"
ik weet niet of mijn man het zo leuk vind dat ik 8 euro betaal voor een speen die mitchell af en toe maar nodig heeft al is hij wel heel geinig he
ik heb hem vorige week bij etos gehaald. 3 euro nog wat. maar toen hadden ze hem net binnen.. stom genoeg ben ik hem net kwijt geraakt.. dom dom dom aangezien het voetbal nog niet eens is begonnen.
Heb hem hier uiteindelijk bij de duimeland gevonden en daar hadden ze een hele plank vol gemaakt met de oranje spenen en het waren er denk een stuk of 30! Zit er misschien bij jullie ook een duimeland in de buurt?
ik zal anders van de week weer eens gaan kijken bij de etos de enige winkels die wij hier hebben zijn: trekpleister, kruidvat, etos, woodpacker
Ik heb inmiddels gekeken bij etos (op twee plekken), kruidvat, DA, Jumbo, Plus, Trekpleister en Babypark maar nergens hebben ze die spenen. Ik blijf kijken, we gaan tijdens het WK op vakantie naar Turkije en dan lijkt het me helemaal leuk die speen.
Vond de vorige ook zo leuk van ze die van i love mama en pap is the best in goud en zilver. De advertenties zag ik al maanden staan in bladen maar nergens kon ik ze vinden. Toen was ik in de prenetal in zwolle en daar waren ze. die hup holand hup heb ik al wel gezien volgens mij bij de ah bij ons. Vind het jammer dat bibi spenen erg weinig te krijgen zijn en difrax des te meer. Hier tenminste.