He verdorie, ik ben zo dol op filet american maar omdat ik graag zwanger wilde worden heb ik het al maanden niet meer gegeten. Vorig weekend was test negatief, toen toch maar spontaan filet american gehaald bij de AH. Kan toch geen kwaad? Ben toch niet zwanger! Nu vorige week donderdag opnieuw getest omdat ik nogal aan mijn lichaam twijfelde. Nu wel zwanger! Dat betekent dat ik bij 5 weken zwangerschap ongeveer 150 gram filet american heb gegeten. Chips! En nu? Hopelijk geen kwaad aangericht hiermee? Doe ik al zo voorzichtig maanden lang, nu 'zondig' ik een keertje.. maar nu wel zwanger!
De eerste 6 weken leeft de vrucht van zijn eigen ëten"uit" het vruchtzakje. Wat jij eet komt dan nog niet bij je kindje. Niks aan de hand dus. Vanaf nu gewoon niet meer doen.
Ik heb tot de 8 weken zwangerschap ook van alles nog gedaan! (ik wist het ook niet) Drankjes en ja filet.... Mijn kindje voelt zich goed en de echo's waren ook goed dus..... Nu de filet maar laten staan hoe moeilijk het ook is!
=P~ hoop dat het je gesmaakt heeft... want je gaat het nu echt lang moeten missen... toen ik het onderwerp van je topic las, had ik het water al in mn mond staan... jammie
Ik heb vandaag ook nog lekker 2 broodjes DIK GEPLAMUURDE filet op hoor... Ook al zou ik zwanger KUNNEN zijn... Want zoals Inky zegt, de eerste 6 weken krijgt je kindje nog niet de voeding van jou. Ik maak me dus ook geen zorgen, dus jij ook niet... alleen nu wel ff opletten met snaaibuien he!
Dan hoef ik me gelukkig ook niet zo'n zorgen te maken! Toen ik het idee had dat ik zwanger zou kunnen zijn, gelijk gestopt met die over heerlijke Filet En nou maar goed ook, zaterdag kwam ik erachter dat ik inderdaad zwanger ben
Men zegt dat er tegenwoordig vegetarische filet te koop is en dat het heel erg lekker is! Maar ik ben overal al geweest, bij de AH/c1000/spar/hoogvliet... Nergens dus te verkrijgen! Waar owh waar kan ik het dan wel kopen?
Vegetarische? Nog nooit van gehoord. Ja, deze mag je dan waarschijnlijk wel eten, zit geen rauw vlees in. Maar waar is dit dan wel van gemaakt?
Geen idee waar het van gemaakt is, ik heb alleen gehoord hier dat het erg lekker moet zijn! Deze mag je idd eten, naar hartelust! Maar waar o waar is ie te koop!?
het is van vivera http://www.vivera.com/produkten/americain.html maar waar te koop kan ik je niet aan helpen misschien kan je ze een mailtje sturen en navraag doen waar te koop succes
mmmmm filet american, carpaccio, biefstuk......het water loopt me in de mond! Maak je inderdaad geen zorgen meid, het is gebeurt en de kans op de bacterie is toch vrij klein gelukkig. Groetjes, Anakin.
Dankjewel deb! Plus ben ik nog niet geweest maar is hier best een endje fietsen vandaan, zaterdag maar even met het menneke naar toe!
mmmmmmmmmm ik wil ook! nog 25 weekjes wachten...mjam mjam...Bij mijn 2de zoontje kreeg ik een heerlijk broodje als cado van mijn man...hihi...gesmaakt dat ie heeft!
o water loopt me ind e mond meiden ..ik heb er ook zo'n trek in en vriendlief koopt dan filet en eet het niet op arrggghhhh.. maar van mijn lieve vriendin krijg ik na de bevalling een mand met dingetjes die je tijdens je bevalling niet mocht eten......
Ooooooooooooooh zoooo lekker die filet americain! Nog een paar weekjes en dan mag ik weer alles eten!
Hey, Heb net ff op die link gekeken van Vivera.. En inderdaad is het Filet Americain vegetarisch. Het is voornamelijk van groenten gemaakt (zoals wortelen en kappertjes enzo). Moet ongeveer hetzelfde smaken, dus zeker het proberen waard. Het is ook bij veel supermarkten te verkrijgen waar onder: Jumbo, Super de Boer, Hoogvliet. Merk is VIVERA. Je hebt er veel van... Succes allemaal en genietse van de Filet American! Greetz, Brennie