1 jaar en keelontsteking?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hai meiden,

nou nu weet ik wat het is om een ziek kindje te hebben, en dan vooral het 's nachts wakker zijn. Poe hee, respect voor die mama's die veel wakker zijn voor/door de kids.
    Jesper begon gisteren al met zijn avond eten, dat ging er niet in wat heel vreemd is hij eet altijd! Toen dus naar bed om 8 uur en ja hoor om half 9 was t raak. Huilen huilen en huilen. Tot half twaalf. Toen eindelijk in slaap gevallen tot kwart over twee...wakker tot half zes. Poe hee! Even geslapen tot negen uur...
    Maar ik denk dat ie iets aan zijn keel heeft. Is helemaal schor, was ie om kwart over twee ineens. Nu ga ik zo naar de ha maar wat kan ik hem geven naast honing om zijn keel te verzachten...kijk wij sabbelen op een snoepje dat kan hij nog niet...Iemand ideeen?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    het is er geen weer voor, maar een waterijsje? slokjes koud drinken of pudding.

groetjes, Miranda

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb met hem te doen hoor! en ook met jou. Jasmijn heeft het doorgegeven! Nou maar hopen dat ie snel weer beter is en dat ie ook van zijn vakantie kan genieten!

Veel liefs en een dikke X voor Jesper

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

en eh.. melk als je een keelontsteking hebt is niet fijn :)

allicht wil ie dat graag wegspoelen met wat water ofzo
    voelt beetje of je keel helemaal dicht gaat zitten als je dan melk drinkt :)

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou net bij de ha geweest en het is een virusinfectie wat voornamelijk in zijn keel, neus en oor zit. Het is allemaal nog in het begin dus we moeten het proberen uit te zieken met paracetamol. Ook moet ik met hem stomen in de badkamer om alles los en open te houden. Het hoestje kan wel 2 weken duren voor het weg gaat maar het moet niet erger worden. Dan moet ik terug komen en ook als ik hetzelf niet vertrouw. Nu maar hopen dat ie na t weekend een beetje is opgeknapt want we gaan een weekje naar landal met Jasmijn....(zie hierboven ergens..)
    Nou mensen bedankt voor de tips alvast en iemand die nog een gouden tip heeft roep m AUB!

Deel Deze Pagina