We zijn al een tijd op zoek naar dit knuffeltje. Na alle winkels en heel Internet af gespeurd te hebben, het nu even hier proberen. Wie herkent hem? Weet waar hij te koop is? Of heeft hem misschien thuis liggen en doet er niks mee. Ik hoop hem te vinden voor mijn neefje.
Hij komt me bekend voor, maar ik kan hem even niet plaatsen bij een merk of winkel. zal het straks even aan manlief vragen of hij het weet. Heb je al op die knuffelsite gekeken?
Heb ook op de knuffelsite gekeken nergens te vinden. Hij is niet van happy horse, staat geen merk op alleen wat nummers. PO4080
Ohhh meiden dank jullie wel!! Dan moet het helemaal goed komen. (Had hem niet bij de AH verwacht). morgen gelijk kijken.
Volgens mij heeft mijn nichtje deze ook! Ik zal morgen eens aan mijn zusje vragen of ze nog weet waar die vandaan komt (als het nog nodig is).
Heb hem op marktplaats gevonden. Inderdaad van de AH er hangt daar nog een label aan. Heb geboden hopelijk op reactie en anders de AH's afstruinen.
Officieel is hij van happy horse, maar AH verkoopt ze onder een eigen merk label. Onze oudste dochter heeft m ook bij de AH gevonden en sinds slaapt schaap ook bij haar in bed