wat een ophef, nog steeds Wat ik mij afvroeg was... hoeveel mensen hebben een trauma opgelopen doordat papa en mama een gezellig kinderfeestje hebben georganiseerd met een verzonnen man in de hoofdrol? zwarte piet moet gewoon zwarte piet blijven, sinterklaas is een heiligman dus laat dat kruis op die mijter, laat ons maar lekker doorliegen de komende 7 jaar en genieten van die stralende kindertoetjes die niet bezig zijn met slavernij en andere zaken.. zoals iemand al eerder schreef: er was eens...
*Proest* Jazeker, ik hou er van om te liegen, zodat ik lekker veel geld kan uitgeven. Vroeger zeker geen Sinterklaas gevierd? En nu ben je zeker jaloers dat al die andere kinderen wél cadeaus hebben gehad Limmeke, ik zit nog steeds in therapie vanwege het Sinterklaas-debacle
En ik zie een nieuwe markt voor me.. therapie voor sintgetraumatiseerden... *dollartekens voor oogjes hier*
Wat ik nu toch jammer vind, is dat jullie niet luisteren naar de Sint. Dus houd nu snel jullie gemak, anders gaan jullie, hoppa, in de zak Groeten, Sint.
Sinterklaas is voor mij het leukste feest geweest van mijn leven!! De lol die ik had samen met mijn familie, de spanning van het kloppen op de deur, je schoen mogen zetten etc! Laat het hele Sinterklaas gebeuren alsjeblieft in zijn waarde zeg! En BTW, iedereen heeft toch zo zijn tradities enzo? Sinterklaas en zwarte piet horen nou eenmaal bij de Nederlandse cultuur klaar. * aangepast
Ehhmm neeeeeee juist het tegenovergestelde haha.. Het was een sarcastisch berichtje, lees nog maar eens n keer
Sorry, ik zie het al, hier stonden puntjes waar vraagtekens hadden moeten staan, nu was het idd net alsof ik dat zei
Hahaha nou om maar even in de feestdagen stemming (vrede op aarde enzo ) te blijven, ik vergeef het je
wat een dom gedoe hier zeg... ik denk dat degene die roepen dat we tegen ons kind liegen en het sint feest niet leuk vinden er zelf nare herinneringen aan hebben of weinig hebben meegemaakt ervan... tsjah.... gun een ander kind dan wel zijn plezier!!! alsof ze er later een trauma aan over houden zeg.... dan zijn ze echt wel oud genoeg om te snappen hoe het in elkaar steekt en vinden ze je erg lief dat je al die moeite en verhalen hebt gehouden om het voor hun spannend te maken... en hopelijk brengen ze dit dan weer over op hun eigen kinderen...!! wat een bullshit verhalen hier zeg!! komop zeg
Als wij vroegen wij SInterklaas was zei mijn vader dat hij dat was, waarop wij dat weer keihard ontkenden... Dus ja we hebben allemaal in Sinterklaas geloofd en nee mijn ouders hebben er niet om hoeven te liegen. Kinderen horen het wel op school of van anderen. Het is voor mij ook het leukste feest van het jaar geweest (zelfs leuker dan mijn eigen verjaardag) en nog vieren we het altijd. ik hoop dat mijn kinderen hetzelfde plezier ervan mogen beleven!!
Ik heb weinig (fijne) herinneringen aan mijn kindertijd. Er zijn zogezegd een heleboel zwarte bladzijdes. Maar de fijne herinneringen die ik wel heb zijn van een heerlijke (doch spannende) Sinterklaas tijd. En dat laat ik door niemand verpesten en zal dat ook zeker niet voor mijn dochter doen. Ik wil dat zij fijne herinneringen heeft aan deze magische tijd. Net zoals ik die heb gehad.
Hihi, ik werd heel kwaad op m'n moeder toen ze zei dat sinterklaas niet bestond. "WELLES!" *kijkt boos*