ik heb drie vraagjes: zijn er meerdere vrouwen die zwanger zijn en piet spelen? bestaan er zwarte maiilots of pantys voor de zwangere buik? kan het kwaad dat ik zwart geschminkt ben, ik bedoel is het schadelijk voor de baby? wie o wie helpt mij aan antwoorden?
Heey, panty's kun je gewoon bij de Wibra kopen enz... met sminken weet ik niet, ik denk niet dat het veel kwaat kan, maar er is er vast wel 1 die je dat kan vertellen!
Bij miss etam ( of hoe je dat ook schrijft) hebben ze ook voor zwangere vrouwen. Ik zelf ook een pietje spelen maar ben dan pas 4 maanden.
Ik heb het ook wel eens gedaan. De schmink kan geen kwaad hoor en maillot zou ik gewoon bij Wibra of Zeeman halen een maatje groter
Die hebben ze wel hoor! Ik had van mij zelf maat 44/46 en kwam nu ook uit op 48/50 andere paste mij niet maar het rekt nog een beetje mee dus!
Je hebt trouwens ook kousen tot op je bovenbeen..is dat mss een idee? Verkopen ze ook bij V&D enzo En ja je hebt zeker positiepanty's en maillots, maar als je em alleen maar gaat dragen om te zwarte pieten, dan zou ik dat zonde vinden om te kopen..
Het zwarte pietenzwart is volgens mij gewoon schmink op waterbasis, dus kan geen kwaad hoor! Ik ben ook piet, maar tegen die tijd zie je nog niks denk ik. Groetjes, Anakin.
ook ik ben zwarte piet.... (heb leiding over de pieten) maar ik heb zelf vorig jaar niet mee gedaan.... niet om het smink of wat dan ook... maar..... kinderen kunnen soms zo druk zijn en tegen je aan botsen, dus meer voor de veilig heid... ook vanwege de vermoeidheid. ik ben tenminste altijd kapot na een dagje pieten... wij hebben dan ook vaak 3 a 4 grote afspraken op een dag... (bedrijven met veel kinderen) ook was ik vorig jaar al bijna 7 mnd zwanger....