zwarte Pietjes

Discussie in 'De lounge' gestart door nieuwbegin, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Solliciteren bij de goede Sint natuurlijk! ;)

Als ik naar jullie woonplaatsen kijk wordt het niks... ik woon in Noord-Brabant.
    Ik zal eens kijken welke kinderloze collega's van mijn man ik nog kan overhalen tot het piet-schap.

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nee das helaas echt te ver ;) Hmmm kinder loos, of al wat ouder natuurlijk...

Succes met zoeken..
    Wanneer is het feest

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    heb mijn solicitatie brief de deur uit gedaan hoor ;)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    hai hier nog een pietje hoor:)
    paar x gepiet bij de intoch (als brandweerpiet, haha)
    1x als kind bij een vereniging en dit jaar wou ik mama een pietenpak laten maken en samen met een vriendin gaan pieten, maar helaas kwam er roet (hahahaahha) in het eten, dus dit jaar gaat het niet door.
    tenzij een handige piet zich aanmeldt om mijn pietenpak te maken? :)

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Mijn zus heeft die van mij gemaakt...

MAar ze vond het een pokken werk dus of ze er nog een zou willen maken?

Waar kom je vandaan?

Nog precies een maandje... Hopen dat we beter weer hebben dan dit ;)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

ff offtopic....

@nieuwbegin.... gespot vandaag :p ;)

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Hahaha het moest eens gebeuren... bij het cbr waarschijnlijk? ( kreeg daar ineens het gevoel van dat ik jou daar eens zou kunnen tegen komen dus "voelde"je zeg maar ;) )

Je hebt mij niet echt op mijn best gezien vandaag, ben ziekig... dus ik hoop ook niet dat je mij heb zien rijden want ik vond het zwaar niet gaan ( netjes gezegd...) Jos wel die was erg tevrede... Moet deze maand of volgende maand mijn theorie gaan halen, dus dat lijkt mij in houden dat hij vind dat het idd goed gaat...

Hoe gaat het met jou?
    Door omstandigheden ben ik je hier op het board "uit het oog verloren"..
    ( aanvulling)

Zo te zien aan je banner super goed, gefeliciteerd gaaf man wat lleuk eindelijk.

Had het ziek zijn er toen mee te maken?

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jup bij het cbr. Je stond praktisch naast mijn auto, je was de ogentest aan het doen denk ik met jos, kentekenplaat oplezen?

Heb je niet zien rijden, wel een andere keer trouwens, keer op een woensdagmiddag geloof ik.

Vond het wel meevallen, hoe je er ziekies uitzag. Vond je er netjes uitzien, met een net pakje!

Met mij gaat alles goed! Zoals je kunt zien ;)

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Kijk nou, das grappig, ik had er nooit meer bij stil gestaan en vanmiddag schoot het ineens door mijn hoofd... Heb je dus echt gevoel ;)

Woensdagmiddag klopt, meestal rij ik tussen 3 en 4 maar nu we naar het einde gaan 2 uur achterelkaar op de ochtend...

Moet vanavond nog werken vandaar het pak ;)

Super joh dat het met jou zo top gaat... Geeft echt een lekker gevoel dat te lezen...

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Mochten jullie nog iemand nodig hebben in Zaandam, ik hou me aanbevolen ! Ik heb al wat jaren meegedraaid met de carnavalsvereniging in Kudelstaart die ook de intocht verzorgde en heb dus ook al wat jaartjes Piet mogen spelen, maar nu ben ik verhuisd en woon ik in Asssendelft.

Dus. mocht je nog iemand nodig hebben moet je me maar even een PB sturen ofzo, lijkt me onwijs leuk om te doen !

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    hier nog een pietje, doe het al jaren op de sportvereniging. Heb het ook een paar keer op een school gedaan
    en dit jaar waarschijnlijk ook nog in een buurthuis.
    Leuk twee dagen achter elkaar.

Afschminken doe ik met babyolie of inderdaad ook nivea zeep...
    En ik douche altijd gelijkerna

Ik vind het schitterend om te doen en ben ook echt mezelf niet meer in pak....

12. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Wat leuk, allemaal zwarte pietjes!

Ik heb het heel vaak gedaan, vond het super. Nu al een paar jaren niet meer, maar ik tel wel altijd af tot Sinterklaas. Ben namelijk juf, dus vind het een geweldige tijd! Ook thuis ben ik diegene die bij schoonfamilie en eigen familie Sinterklaas erin houdt. Vind het zo gezellig!

Veel plezier voor alle pietjes!

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0

Even voor de mee lezers... ik heb je gepbt en ik hoop jou de 12 met de pepernoten inpakavond te zien ;)

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Wauw 2 dagen achter elkaar is wel heffie... Bij ons in zaandam doen we ook zaterdags en zondags city dagen, dit omdat de winkeliers de intocht sponsoren en we zo dus geld binnen krijgen.
    Een paar jaar terug heb ik toen ook zaterdag en zondag achter elkaar gedaan... Ik kon maandag echt de ene voet niet meer voor de andere zetten van de spierpijn...

Bij mij begint het niet meer mijzelf zijn in het pietenpak altijd als onze pietenband er is en de muziek komt... het is gewoon echt evne los dan, maar natuurlijk wel leuk en we doen het voor de kinderen...
    Dit jaar wilde ik het jumpstyle maar eens aan mijzelf leren om jump piet te worden, mar das nog wel best moeilijk....
    Wie kan mij les ge ven ;)

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ben ook pietje op mijn werk.
    vind het geweldig gelukkig ben ik in dec nog niet zo ver dus kan ik nog wel mee doen. hihi

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Het lijkt mij ook wel leuk om het op het werk van mijn partner te doen. Binnen is altijd leuk dan buiten, beter contact met de kinderen enzo.

Maar helaas heeft mijn partner geen personeel met kids... ;)

Nog 4 weken ;) Als we dit weer hebben is het super...

17. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nog maar 2 wwekjes... ik ben er helemaal klaar voor, heb pruik, kraagjes en colletje dit weekend binnen gehad..

Wie komt er kijken in Zaandam?

Deel Deze Pagina