Sanne is nu 9 weken en 1 dag oud. Sinds een paar dagen heeft ze de gewoonte om de 80 ml van de fles op de arm te drinken en dan wordt ze opeens heel druk en onrustig. We leggen haar dan op de aankleed kussen, ze is dan nog even druk en drinkt dan pas de rest van de fles. Ook drinkt ze wat minder als eerst, maar dat trekt alweer een beetje bij. Dit kan wel bij het sprongetje horen. Maar dat ze opeens die rare gewoonte bij het drinken heeft, hoort dat er ook bij?
hoi, onze dominique is nu 8 weken oud en is ook ineens erg onrustig tijdens het drinken, ze is soms zo met haar hoofd heen en weer aan het bewegen dat ik de fles niet in haar mond kan houden! Of dit een sprongetje is? ik weet het niet, volgens mij is er wel een sprongetje om deze tijd of niet, wat me wel is opgevallen is dat dominique nu veel meer brabbelt en ook als ze moe word met haar vuistje in haar ogen wrijft. Jette
Ja er is wel een sprongetje bij ongeveer 8 weken (info oei ik groei). Sanne doet precies hetzelfde! Ook heb ik 1 x gezien dat ze met haar vuistje in haar oog wreef. Dus ze is niet de enige die opeens zo onrustig is tijdens het drinken, ook ik kan de fles er dan niet inhouden! Zal wel bij het sprongetje horen dan.