Kan dit eens koortslip zijn?? Maak me een beetje zorgen.. ze is al dagen aan het kwakkelen. Dan weer wel en dan weer geen koorts. Vanochtend ineens 36.1, maar had haar niet al te warm gekleed ivm koorts gister avond 37.9. Gister bij de ha geweest en die zei vermoedelijk alweer een luchtweginfectie. Maar gister had ze dit plekje nog niet. Daar stond ze net mee op.
Bij twijfel in iedergeval altijd even bellen met je huisarts! Dan kan de assistente wel verder vragen en eventueel beoordelen of je langs moet komen! Hopelijk os je kleine meid snel beter!
Vergeet net er wel bij te zetten dat ze al aan het kwakkelen is sinds vorige week na haar prikjes.. maar volgens ha dus niets mee te maken. Eergisteren is er iemand op bezoek geweest die af en toe een koortslip heeft, maar ze had m niet nu.
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen,vooral nu er iemand is geweest die soms een koortslip heeft. Je dochter is al ziek dus zwakker en vatbaarder voor alles... Veel beterschap voor de kleine meid....
Een koortslip kan erg gevaarlijk zijn voor baby's, dus ik zou even bellen met de huisarts. Beter een keer te veel dan te weinig. Moet ik zeggen dat ik zelf dat soort vlekjes ook wel eens heb, dat zijn dan verstopte kliertjes bij mij . De echte risicofase ben je natuurlijk wel al voorbij, aangezien ze ouder is dan 3 maanden.
Bedankt voor jullie reacties. De ha is op dit moment in overleg, dus bel zo nog een keer. Gelukkig is het grootste risico idd voorbij! Ik heb op dit moment ook een flink rode plek bij mn lip, maar dat zijn twee puistjes haha
Zeker omdat ze nog zo jong is zou ik toch even bellen. Ik vind het er persoonlijk uitzien als een gewoon pukkeltje/puistje. Maar goed, ik ben geen arts en wil ook zeker geen uitspraken doen over zo'n klein hummeltje.
En nu hebben ze weer lunchpauze, sjonge jonge:x Ja las van de week ook een verhaal op Facebook. Verschrikkelijk. Om 1 uur maar weer bellen, gelukkig kunnen we hier meestal dezelfde dag terecht. En anders plaatsen ze ons er maar tussen vandaag.
We zijn naar de huisarts geweest, en het is hoogstwaarschijnlijk geen koortslip, gelukkig. Maar we moeten het wel in de gaten houden