Weet iemand dit? Sinds kort vind Sem het heerlijk om uit de hand een banaan te eten..dus hij heeft er heel wat op.. Sindsdien heeft hij allemaal kleine zwarte puntjes in zijn ontlasting. Komt dat door de banaan?
hm.. ik heb even gegoogeld... het schijnt toch wel voor te komen door banaan... vooral bij verse banaan geloof ik... Hij heeft er verder geen last van dus ik maak me er verder niet zoveel zorgen over.. ik vroeg het me alleen af..
Ja hoor! Hier ook gehad met banaan. Wist niet wat ik zag de eerste keer. Onze dochter is nu trouwens anderhalf en nu zie ik het niet meer. Misschien dat kindjes het, als ze net wat ouder zijn, beter kunnen verteren? Of dat het door al het andere vaste voedsel niet meer opvalt? In ieder geval niets om je zorgen over te maken.
ow kijk we zijn niet de enige haha Misschien is het gewoon even wennen voor de darmen ofzo? Uit een potje is toch anders dan vers.. Gelukkig is het niks ernstigs
Weer wat bijgeleerd mijn dochter houdt ook erg van banaan, maar het enige fruit dat ik in haar luier heb zien zitten zijn puntjes van de kiwi.
Mij nooit opgevallen haha. En zoonlief eet graag banaan . Wel vind ik de erwten en mais heel terug in de luier hihi. Neem aan dat het gewoon nog niet goed verteerd kan worden en zal vast wel verbeteren namaten ze ouder worden.
Hier hele rozijnen in de pamper, geweld en wel (dus extra groot)! Wist ook niet wat ik zag de eerste keer!!!
haha rozijnen heb ik ook wel eens gevonden inderdaad haha. hij lust ook graag manderijnen en dan vind je van die oranje velletjes terug...ook zo raar haha
Ja komt voor! Ik weet nog de eerste keer. Hij had toen wat banaan op en ik was bij mijn ouders. Mijn vader zei dat mijn zoontje had gepoept en legde hem op het verschoonkussen. Hij deed de luier vast open en ik nam het verder over. Ik dacht echt dat hij er shag in had laten vallen! Het zag er echt zo uit. hahaha, kwam door de banaan. Is een paar keer gebeurd.